Bone Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Heisann! Har følgende programmer vedrørende sikkerhet installert; Sygate Personal Firewall Pro (betalt versjon, men "nedlagt"?!) Firefox med adblock Ad-Aware Spybot Search & Destroy Brannmur i SP2 SpywareBlaster NOD32 Noe dere synes jeg mangler? Takker! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 http://www.hardware.no/nyheter/sikkerhet/w...r_sluppet/32766 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 http://www.hardware.no/nyheter/sikkerhet/w...r_sluppet/32766 7140344[/snapback] Takker.. kikker på og laster ned nå i dette øyeblikk.. Men, da mener du jeg har det "bra nok"!? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Du trenger egentlig ikke så mange programmer for å sikre systemet. Det er som regel personen som bruker pcen som er det svakeste sikkerhetsleddet. Bruker man sunn fornuft på nettet så er pcen VELDIG gidt sikret. Er noe for godt til å være sant er det som regel ikke sant. Jeg kjører selv bare AVG Free + Sygate Free uten å ha blitt infisert av noen form for virus ol. Jeg oppdaterer også Windows ofte. Det samme gjør jeg med Ubuntu. Hvis du vil sikre Firefox enda mer kan du laste ned NoScript som er en extension som hindrer javascript fra å kjøre fra sider du ikke har godtkjent. Bruker denne selv. Endret 24. oktober 2006 av stealthy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det med brukeren har du helt rett i.. Og jeg anser meg selv som flink på det området der! Hva er Ubuntu?! Skal laste ned og kjøre NoScript også! .. Takk! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ubuntu er en linux distro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå