Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gjorde ikke det når jeg var på sesjon hvertfall. Det var i fjor høst. De gjorde det visst før, men mener jeg hørte det var blitt slutt på det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 På meg sjekket de bare intelligens (fikk 6), hørsel, syn, blodtrykk og hvordan ryggen min oppførte meg når jeg bøyde meg fremover og tilsidene. Og det tok bare 4 og en halv time Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Trenger ikke møte på sesjon en gang jeg Sender bare inn legeattest på at jeg har diabetes, ferdig med det Hadde ikke lyst til å inn heller da Lenke til kommentar
stormainn Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg skal på sesjon til kirkenes, det er vel like i nærheten så vi kan vel møtes midt i mellom en gang Lenke til kommentar
redsword Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 jeje da har jeg vært på sesjon på Persaunet i Trondheim det var en rar tur, politiet ble innblandet også xD gikk litt vel fort... hehe. menmen.. det var ikke så kjedelig som jeg trodde det var, for alle de som gikk i klassen min på GK var der:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå