redsword Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jaja.. ble innkalt til sesjon i trondheim den 20 november da noen flere som skal være der? så vi kan bli kjent så det ikke blir så damn kjedelig der Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 er på værnes du skal?? HVUV kanskje? skal ikke dit igjen nei, men de første ukene har du ikke tid til å være med andre, og når du har tid har du blitt kjent de i troppen din... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sesjon aklla. Og det er ikke akkurat noe å grue seg til redsword. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gled deg til de skal sjekke prostataen din Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gled deg til de skal sjekke prostataen din 7140822[/snapback] Unnskyld at jeg spør men hva slags sesjon har du vært på? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 det er sikkert ikke noe å grue seg til men det kommer jo til å bli flere timer med venting.. får jo ikke lov til å høre på musikk en gang! å DurinVIII.. de sjekker da ikke prostataen der? Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Man får jo lov å høre musikk? Det fikk jeg når jeg var på sesjon på persaunet i begynnelsen av året. Greia er bare at du kan få dårligere resultater på hørselstesten hvis du hører høy musikk i forkant Ha med deg masse lesestoff/laptop med et spill, kanskje noen lekser så får du noe nyttig ut av dagen. Hvis du da ikke blir opptatt med å få buksevann fordi du har med deg lekser ;P Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sesjon er ikke farlig, og er noe jeg syns alle burde gå på. Dessuten blir du undersøkt i alle retninger av en lege for å se at alt er bra med deg, og det uten at du betaler noe som helst for det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk aldri noe stempel med tjenestedyktig av legen. Men fikk med meg et brev av en offiser som sier at jeg ikke blir kalt inn til tjeneste i fredstid. Deilig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk aldri noe stempel med tjenestedyktig av legen. Men fikk med meg et brev av en offiser som sier at jeg ikke blir kalt inn til tjeneste i fredstid.Deilig 7142274[/snapback] Samme fikk jeg. Grunnet dårlig syn var det ingen bruk for meg. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Samme her Også fordi jeg har en "brytningsforstyrrelse i ryggen" som legen så fint kalte det. Fikk ikke til å bøye meg så mye som hun ville. Endret 24. oktober 2006 av BeFs Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk aldri noe stempel med tjenestedyktig av legen. Men fikk med meg et brev av en offiser som sier at jeg ikke blir kalt inn til tjeneste i fredstid.Deilig 7142274[/snapback] Samme fikk jeg. Grunnet dårlig syn var det ingen bruk for meg. 7142697[/snapback] Endelig kommer de skjeve hornhinnenne mine til nytte Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vil inn selv, men det jævla forsvaret svarer aldri på mail. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk aldri noe stempel med tjenestedyktig av legen. Men fikk med meg et brev av en offiser som sier at jeg ikke blir kalt inn til tjeneste i fredstid.Deilig 7142274[/snapback] Samme fikk jeg. Grunnet dårlig syn var det ingen bruk for meg. 7142697[/snapback] Får jeg spørre hvor dårlig syn du har? Skal selv snart inn på sesjon og er nærsynt + en skade på høye øye som gjør at jeg ser lysere der og utrolig dårlig pga et arr som ligger på hornhinnen =\ Mulig jeg ikke får komme inn da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg er nærsynt, har en styrke på rundt ca. -5.00. I tillegg har jeg litt skjevehornhinner også. På sesjon så gir de deg jo poeng på en skala fra 1 til 10 på syn, hørsel osv., og har du for lav poengsum på noen av disse, fks. syn, så slipper du militærtjeneste. Hvis det er som du sier at du har noen skade på øyet, så er det nok store sjanser for at de ikke trenger deg ja. Endret 24. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har -1.75 på begge øyer. De spurte ikke om hva jeg hadde i styrke. Fikk bare beskjed om å lese det som sto øverst på bokstavtavlen, og da se jeg "Ehh.. Nå vet jeg at det står en E der, men det ser mer ut som et firkanta 8'tall, eller en C, eller en firkant." Hadde lyst til å se at det lignet mest på et hakekors/solkors, men da hadde jeg blitt satt i fengsel Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) De spurte ikke om styrken min heller. Han offiser-fyren bare ba meg stå på merket på gulvet, ta av meg brillene og lese det som sto på tavla der borte. Jeg forklarte han at det var ingen vits for jeg ville ikke ha nubbesjans til å en gang se den tavla uten briller, men han insisterte. Jaja, jeg tok av meg brillene, og han ba meg lese bokstavene på tavla. "Hvilken tavle?", spurte jeg. Tror han tok hintet da. Endret 24. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) men jeg kommer med et dumt spørsmål... finner de ut om jeg har en sykdom jeg ikke visste jeg har osv...? Endret 24. oktober 2006 av redsword Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De tar ingen blodprøver o.l. nei. Hvertfall gjorde ikke jeg det. Men legen sjekker syn, hørsel, rygg, og måler blodtrykk og sånn. Ser nedi halsen på deg, sjekker lungene osv. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skjekker'n ikke prostata? Og jeg som hadde gleda meg sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå