WebKnight Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes det så meget pent og ryddig ut, men er fortsatt en del bugs. Synes det er litt rart at de legger det ut litt sånn "halvferdig", men, men.. Men designmessig - hva syns dere? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Synes det så meget pent og ryddig ut, men er fortsatt en del bugs. Synes det er litt rart at de legger det ut litt sånn "halvferdig", men, men.. Men designmessig - hva syns dere? 7140203[/snapback] Fikk nettopp med meg det nye designet. (5 minutter siden) Ble egentlig ikke så overrasket, siden jeg også nettopp har skiftet til Ubuntu, så jeg trodde det var det som gjorde forskjellen. Da jeg så siden på windows ble jeg ganske overrasket, siden jeg ikke har fått det med meg. Men jeg synes designet er greit det, ikke store forskjellen, men ikke noe i veien med det synes nå jeg da. EDIT: Feilpostet, burde vært postet i Webdesign-kategorien. Rapportert. Endret 24. oktober 2006 av tissedam Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 For meg ser denne tråden ut som den er riktig postet, så den blir der den er foreløpig, så får vi se hvordan den utarter seg. Lenke til kommentar
firepile Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes det så meget pent og ryddig ut, men er fortsatt en del bugs. Synes det er litt rart at de legger det ut litt sånn "halvferdig", men, men.. Men designmessig - hva syns dere? 7140203[/snapback] Rotete layout, slitsomme farger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg må si jeg er VELDIG fornøyd med designet sett i forhold til hvordan det var før! Jeg synes det ser ryddig og bra ut, litt kjipt at noen bugs finnes, men de blir nok fikset. Tråden er forøvrig helt rett postet, komplett, psdata og netshop sine nye design har før blitt diskutert her. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) likte egentlig det designet, men det blir for overfylt med reklamer og elementer og uthevede priser for min smak. VIrker ikke som de har endret annonser og oppbygning, bare menyene. Post nr. 1200 Endret 24. oktober 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ha ha! De har kopiert nettsidene til Deal.no som har hatt samme oppsett i to år nå... Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 synes dette var mye bedre, mye mer oversiktilig..likte det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ha ha! De har kopiert nettsidene til Deal.no som har hatt samme oppsett i to år nå... 7157804[/snapback] www.deal.no ? Synes ikke det ligner no særlig jeg - greit at logikken er ganske lik (men det er klin likt hos de aller fleste webshops) - men designet er da godt forskjellig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Velkommen etter Elkjøp. Det var på tide! Jeg syntes dog fanene er litt unødvendig siden navigasjonsmenyen finnes allerede på venstre side. Jeg syntes også at den mørke blåfargen var, vel, litt for mørk. Vet at det har nesten blitt trademark, men de røde prisene på gul bakgrunn er fortsatt mindre pent Ellers er den mye bedre å navigere enn før og det virker svært oversiklig Grattis da Alastor Endret 27. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå