ovrebekk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hva har skjedd med prisguiden? Pr dags dato er det bare 7 Nikonobjektiver som har registrert pris, mens andre tredjepartsobjektiver for Nikon ser ut til å ligge inne som før. Jeg bruker ofte prisguiden på akam for å finne prisnivået på diverse objektiver, og det hadde vært kjekt å fått Nikonobjektivene tilbake på lista. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hva har skjedd med prisguiden?Pr dags dato er det bare 7 Nikonobjektiver som har registrert pris, mens andre tredjepartsobjektiver for Nikon ser ut til å ligge inne som før. Jeg finner ti, men uansett er det mange som er borte. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, regner med at det er en liten svikt i søkemotoren deres et eller annet sted. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg og finner og 10, men bare 7 av dem er objektiver. De andre er telekonvertere. Satser på de får orden i sakene før eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå