lenny25 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som vet hvor man får tak i dette aldrende spillet? Fikk aldri spilt det og ønsker å kjøre igjennom det før Double Agent kommer. Vet noen om en nedlastingstjeneste (lovlig) hvor jeg finner dette? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du har prøvd spillpriser.no, play.com (.uk?), og de andre stedene? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk for det, fant en bra pris hos SoftXchange gjennom spillpriser.no! Håper bare min gamle pc klarer det: xp2600, 6600gt 128, 1 gb ram Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 cdon.com hadde det sist jeg sjekket. PCen din klarer det nok, om du ikke er så rask med grafikkinstillingene Double Agent blir det værre med ... Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jepp, kommer til å oppgradere neste år. Må ha litt krutt til å kjøre Crysis og Alan Wake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå