abene Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Microsoft har lansert Windows Defender, som skal beskytte PC-en mot spionprogrammer og andre skadelige programmer. Les mer Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har AVGfree på PCen min nå.. Kan jeg innstalere dette samtidig som jeg har AVG innstalert? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har AVGfree på PCen min nå.. Kan jeg innstalere dette samtidig som jeg har AVG innstalert? 7140047[/snapback] Det skal ikkje vere noko problem. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har AVGfree på PCen min nå.. Kan jeg innstalere dette samtidig som jeg har AVG innstalert? 7140047[/snapback] Det skal ikkje vere noko problem. 7140071[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 laget av Microsoft?? da slipper det nok inn mer virus enn det fjerner! Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette programmet har jeg jo brukt lenge på jobben, den har aldri funnet noe enda, så jeg stiller spørsmålstegn til det. Programmet i seg selv har ligget lenge ute på microsoft sine sider. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 laget av Microsoft?? 7140275[/snapback] Nei, det er ikkje Microsoft som har laga det. Det er eit program dei har kjøpt opp, for så å videreutvikle det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Defender har link til denne siden og den er grei for mange(n).... http://safety.live.com/site/nb-NO/default.htm?s_cid=sah ps. ting tar tid da.... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 før forrige formatering hadde jeg "Microsoft AntiSpyware (beta)". Hva er forholdet mellom AntiSpyware og Windows Defender? - Er de to det samme programmet, bare at Defender har blitt pusset mer på (fjernet bugs)? - Er Defender en viderebygging av AntiSpyware, altså de har tatt utgangspunkt i AntiSpyware og viderutviklet denne med masse ny funksjonalitet? - Er det to helt forskjellige produkter som begge er å få tak i? - Er det to helt forskjellige produkter, og AntiSpyware er lagt på is/avviklet? - Noe annet..? hilsen nygerrig Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Må man ha Windows Genuin Advantage installert for å kunne innstallere Windows Defender? (regner med det, siden man må ha SP2) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 før forrige formatering hadde jeg "Microsoft AntiSpyware (beta)". Hva er forholdet mellom AntiSpyware og Windows Defender? Det er det same programmet med eit nytt namn og GUI. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Må man ha Windows Genuin Advantage installert for å kunne innstallere Windows Defender? (regner med det, siden man må ha SP2) 7140616[/snapback] ja. laster du ned fra den offisielle siden må du kjøre genuin-sjekk før du kan laste ned. Når du skal innstallere programmet foretas det også en genuin-sjekk (genialt teit spør du meg, holder med én gang). Det finnes nok steder på nettet du får lastet ned denne, men det foretas altså sjekk under installasjon. @ttt: ok, takk Lenke til kommentar
Eirikgg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Må man ha Windows Genuin Advantage installert for å kunne innstallere Windows Defender? (regner med det, siden man må ha SP2) 7140616[/snapback] ja. laster du ned fra den offisielle siden må du kjøre genuin-sjekk før du kan laste ned. Når du skal innstallere programmet foretas det også en genuin-sjekk (genialt teit spør du meg, holder med én gang). Det finnes nok steder på nettet du får lastet ned denne, men det foretas altså sjekk under installasjon. @ttt: ok, takk 7140888[/snapback] Genialt teit er det ikke, jeg brukte windows antispyware før, men ikke defender *host* pga skjekken under install. Jeg lover jeg skal betale for os neste gang jeg formaterer, men det blir ikke ms windows den gang nei Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 altså: det er teit å sjekke om man har lovlig windows 2 ganger. Det er irriterende for meg som bruker. Det hadde holdt å sjekke under installasjon. Det er også enklere, for den sjekken som foretas på websiden dems krever at jeg laster ned en .exe-fil, kjører denne og skriver av output det programmet gir meg inn i nettleseren. Så må jeg trykke OK, vente på at ny side loader før jeg endelig kan starte nedlastningen.. Ergo: lite brukervennlig løsning Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hadde det ikke vært mye kulere om det het Wiper? altså "window(s) wiper"? Sorry kunne ikke dy meg. Jaja. Så lenge det er gratis skal ikke jeg klage. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jaja. Så lenge det er gratis skal ikke jeg klage. 7141162[/snapback] Er jo ikke gratis når du må kjøpe windows først Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bu fraking hu... jeg er nødt til å kjøpe OSet som programmet skal brukes til... bu freaking hu.. Regner med du mener at Filezilla FTP client og andre freeware ting til windows også ikke er gratis da...ettersom du må kjøpe windows for å bruke dem? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette er etter min erfaring eit bra program. Har funne diverse ting eg ikkje liker har komt seg innpå pcen min, og fått fjerna det. Heilt greit og enkelt brukergrensesnit. Liker at oppdateringer kjem med automatisk windows update, på den måten enkelt få beskjed, og velge om eg vil laste ned her og no eller vente. Meiner at dette programmet kan vere godt å ha på pcen. Visst man då har gyldig windows vel og merke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Meiner at dette programmet kan vere godt å ha på pcen. Visst man då har gyldig windows vel og merke. 7142103[/snapback] heh, du mener programmet gjør jobben dårligere om du har en ugyldig windows? AtW Lenke til kommentar
Eirikgg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 altså: det er teit å sjekke om man har lovlig windows 2 ganger. Det er irriterende for meg som bruker. Det hadde holdt å sjekke under installasjon. Det er også enklere, for den sjekken som foretas på websiden dems krever at jeg laster ned en .exe-fil, kjører denne og skriver av output det programmet gir meg inn i nettleseren. Så må jeg trykke OK, vente på at ny side loader før jeg endelig kan starte nedlastningen.. Ergo: lite brukervennlig løsning 7141041[/snapback] Det er jeg enig i, trodde du mente det var teit at den skjekket ved installasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå