Gå til innhold

Detonator 41.03


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare opplyse om at nView i 41.03 har et par bugs. Et par eksempler:

 

- Det kommer en feilmelding hver eneste gang man enabler/disabler bilde over 2 skjermer.

 

- Hvis man bruker automatisk skjuling av oppgave/start-linje samtidig som nView er aktivert, vil ikke den automatisk skjules lengre. Men nederste del av vinduet/programmet vil fremdeles være bak linjen.

 

- Og ikke minst: Man får bare svart skjerm på TV-utgangen, selv ikke TVTool hjelper.

 

Dessuten bruker 41.03 en ny måte på å implementere oppløsninger og oppfriskningshastigheter, som gjør at de fleste 60Hz-fix verktøy ikke vil fungere. RefreshForce fungerer, men det er ganske upraktisk da den kun modifiserer frekvensen på selve monitoren og ikke skjermkortet. Mao, hver eneste gang man kjører PCen uten TVen tilkoplet, vil skjermdriveren falle tilbake til "Default Monitor" - og da må både skjermdriveren og RefreshForce installeres på nytt. Som sagt: Meget upraktisk (da jeg ofte er på LAN og av opplagte grunner ikke tar med meg TVen...).

 

Hold deg til 40.72, anbefaler iallefall nå jeg. Det har kommet en WHQL-sertifisert versjon av denne jeg nå kjører, og jeg er meget fornøyd med denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...