Talker Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skulle hatt meg en billig dvd-spiller som støtter mange formater og undertekster. Er det noe dere kan spesifikt anbefale? Hvilken prisklasse må jeg opp i for å få noe særlig? Takker for svar Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skulle hatt meg en billig dvd-spiller som støtter mange formater og undertekster. Er det noe dere kan spesifikt anbefale? Hvilken prisklasse må jeg opp i for å få noe særlig? Takker for svar 7139968[/snapback] Jeg vil albefale deg å kjøpe en med innegybbet harddisk, da dette er veldig greit nå i tiden fremover. Annet enn det kan jeg si at Pinoeer er ekstremt gode på slike ting, og satser mye på dvd-spillere. Kjøp en som støtter HD DVD og har harddisk. En i god kvalitet fra Pioneer koster vel rundt 2500, elns. Det finnes billigere alternativer også, men jeg vil anbelfale deg et slikt produkt, framfor søppel, som mange kaller billig-produktene. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skulle hatt meg en billig dvd-spiller som støtter mange formater og undertekster. Er det noe dere kan spesifikt anbefale? Hvilken prisklasse må jeg opp i for å få noe særlig? Takker for svar 7139968[/snapback] Jeg vil albefale deg å kjøpe en med innegybbet harddisk, da dette er veldig greit nå i tiden fremover. Annet enn det kan jeg si at Pinoeer er ekstremt gode på slike ting, og satser mye på dvd-spillere. Kjøp en som støtter HD DVD og har harddisk. En i god kvalitet fra Pioneer koster vel rundt 2500, elns. Det finnes billigere alternativer også, men jeg vil anbelfale deg et slikt produkt, framfor søppel, som mange kaller billig-produktene. 7140148[/snapback] Ok. Det var som jeg trudde. Men problemet er vel at det ikke kommer til å bli brukt over tusenlappen på noe slikt her i huset nå. Så så spørsmålet burde vel være hvilken søppel-spiller jeg skal velge. Kan jeg få et respektabelt produkt så billig? Lenke til kommentar
Zepplin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lurer på det samme som Talker... I tillegg lurer jeg på om det er noe vits å evnetuelt sende inn en gammel dvd spiller på reperasjon? Den nekter å gi noe livstegn mer, så tipper at det er like så greit å kjøpe seg en ny en eller? Setter pris på alle svar =) Lenke til kommentar
HBK Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vel, skal en ha good bang for the buck, so sjekk ut philips 5140 spilleren som er på tilbud på smartclub. Til 499,- vil eg påstå dette er eit røvarkjøp viss en skal bruke det på vanlige tv`er ( ikkje hd-tv osv). Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Noe å vurdere ja.. Noen som vet om den støtter subtitles?? Men så var det tv'n vår da. Det er visst ikke hd-tv, men den støtter litt oppløsning lell. Men spørs om det bare var på pc-inngangen da. Er noe Elfunk greier dette.. heh.. Aldri hørt om jeg Lenke til kommentar
HBK Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noe å vurdere ja.. Noen som vet om den støtter subtitles?? Men så var det tv'n vår da. Det er visst ikke hd-tv, men den støtter litt oppløsning lell. Men spørs om det bare var på pc-inngangen da. Er noe Elfunk greier dette.. heh.. Aldri hørt om jeg 7156955[/snapback] Støtter subtitles, og du får INGEN bedre spelar i denne prisklassen. Skal du ha en betre, må du bruke en tusing. Lenke til kommentar
arktiskbrugle Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 nokken som veit om det selges philips 5140 på elkjøp eller expert? denne smart club greiene finnes ikkje på sunnmøre Lenke til kommentar
HBK Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 nokken som veit om det selges philips 5140 på elkjøp eller expert?denne smart club greiene finnes ikkje på sunnmøre 7245902[/snapback] www.smartclub.no trykk netthandel...enkelt, sant..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå