HeroNotodden Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hoi noen her som veit grunnet til at folk får oppblåst mage... Jeg står opp om morgene og da er magen helt fin og flatt Så kommer jeg hjem fra skolen og da har den blåst seg opp litt, men så kommer legge tid og da er den oppblås. Jeg veit ikke hva det kommer av men det er merkelig... Trener med vekter 3-4 ganger i uka og jogger 1 dag i uka. Spiser ganske sunt... Tips?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Kanskje det er fordi du har spist rett før du ser på magen din? På morningen er jo magen som regel litt flatere fordi du ikke har spist på over 7 timer men pleier ikke være mye forskjel. Endret 24. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje det er fordi du har spist rett før du ser på magen din?På morningen er jo magen som regel litt flatere fordi du ikke har spist på over 7 timer men pleier ikke være mye forskjel. 7139950[/snapback] Hos meg er det stor forskjell Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 "Hva spiser du?" er nok et naturlig spørsmål... Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Spiser mye brød,knekkebrød, drikker,vann,melk og litt hjemmelaga saft (kveld og frokost+skole lunsj) Poteter, fisk,kylling, kjøttboller, fiskeboller, og pizza en gang i uka.. godteri 2 ganger i uka, lørdag og fredag og brus på disse dagene... Dette er det jeg som regel spiser Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg tenkte oppblåst som mye gass i magen jeg, men ser jo ikke ut som for mye fiber, som hos noen kan gi litt gass i tarmene :|. Ofte hvis det spises for mye gryn. Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Spiser litt havregryn... kan være gass jeg men det kommer ikke mere gass ut enn vanlig da ^^ lol Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ser ikke noe direkte galt her og nå, men vanskelig å si. Er enten snakk om noe du ikke bør spise eller en kombinasjon av matvarer som fører til heller uheldige reaksjoner Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ser ikke noe direkte galt her og nå, men vanskelig å si. Er enten snakk om noe du ikke bør spise eller en kombinasjon av matvarer som fører til heller uheldige reaksjoner 7140564[/snapback] Kan være gjær?? Eller så kan jeg spøre fastlegen min.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spør fastlegen din du Han vet sikkert bedre enn oss. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det skulle ikke forundre meg om du er en smule laktose-intolerant. Prøv å kutte ut melkeprodukter en stund, se om det hjelper. Ta deg gjerne en tur til legen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå