bortevekk Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg tror ikke jeg ville satset på det akkurat^^ Da bør du uansett snakke med legen din først, som mest sannsynlig vil råde deg til å holde deg til en type pille. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Såvidt jeg vet får man heller ikke menstruasjon når man bruker P-piller?Eller, kommer ikke blod. 7139849[/snapback] Jenter blør fortsatt, men det blir ingen eggløsning. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Prevansjon eller for å minske menstrasjonssmerter, eller for å få mer regelmessig menstrasjon. Det er vel de grunnen jeg har hørt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Såvidt jeg vet får man heller ikke menstruasjon når man bruker P-piller?Eller, kommer ikke blod. 7139849[/snapback] Jenter blør fortsatt, men det blir ingen eggløsning. 8196910[/snapback] En kan også hoppe over, som presisert før i tråden. Jeg har nok ikke opplevd samme som Hanne:), og har fortsatt bare hatt minimensen i 4-5 dager om jeg har hoppa over i et halvt år, men stort sett pleier jeg bare hoppe over i 3-4 mnd av gangen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 De anbefaler vel ikke å hoppe over mer enn tre måneder om gangen, siden de ikke vet heeelt hvilke mulige konsekvenser et lengre opphold kan ha for kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg