Gjest P.T Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det vanlig å bruke p-piller mot andre ting enn å unngå graviditet? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 X'en min begynte med p-piller når hun var 13 for å få finere hud. For meg høres det rart ut, men hvem vet. Puppene kan vel vokse litt også. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Såvidt jeg vet får man heller ikke menstruasjon når man bruker P-piller? Eller, kommer ikke blod. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan minske menssmerter. Og styre mensen som du vil selv! Men jeg ser ikke noe vits i å bruke prevansjon, viss man ikke har sex... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan minske menssmerter. Og styre mensen som du vil selv! Men jeg ser ikke noe vits i å bruke prevansjon, viss man ikke har sex... 7139858[/snapback] Kan jo hende du er på fest, også vil du ha deg noe. Da er det kjekt å gå på pillen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det kan redusere kviser. Og hvis man har veldig uregelmessig menstrasjon, kan p-piller være lurt å bruke. KristianG: Man har mensen og blør når man går på p-piller. Men man kan utsette/bestemme selv når man vil ha mensen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, ok. ^^ Kan menn som er plaget med kviser da bruke p-piller? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, ok. ^^Kan menn som er plaget med kviser da bruke p-piller? 7140704[/snapback] Jeg tror nok det finnes mer effektiv og respeptfrie midler mot det. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, ok. ^^Kan menn som er plaget med kviser da bruke p-piller? 7140704[/snapback] He he.. Har hørt noen historier om gutter som har prøvd p-piller. Jeg tror ikke det er til å anbefale Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 På det merket jeg bruker, Ceracette/Cerazette (husker ikke stavemåten, haha) så har man ikke mensen i det hele tatt. Behagelig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) På det merket jeg bruker, Ceracette/Cerazette (husker ikke stavemåten, haha) så har man ikke mensen i det hele tatt. Behagelig. 7140756[/snapback] Har man ikke? Kult. Da tok jeg feil. Heldigvis! Edit: Jeg bruker Yasmine, der får mensen. Men kan bestemme selv når man vil ha den.. Greit nok det og Endret 24. oktober 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Edit: Jeg bruker Yasmine, der får mensen. Men kan bestemme selv når man vil ha den.. Greit nok det og 7140860[/snapback] Kan jeg få lov å spørre hvordan du velger når du skal ha mensen. Trykker du bare på en knapp eller .... (sikkert veldig teit spm, men nå er ikke jeg jente, og vi gutter har som kjent ikke akkurat mye kunnskap om dette med mensen) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan jeg få lov å spørre hvordan du velger når du skal ha mensen. Trykker du bare på en knapp eller .... (sikkert veldig teit spm, men nå er ikke jeg jente, og vi gutter har som kjent ikke akkurat mye kunnskap om dette med mensen) 7140953[/snapback] Bare tar en ukes opphold med pillene Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 P-piller er jo østrogen, så å være gutt å bruke p-piller er nok ikke så lurt og ville nok hatt noen veldig lite kjekke bi-virkninger (du kan jo tenke deg en kjerring på testo), som feks gyno (påbegynning til kvinnepupper osv), uten at jeg skal si sikkert. Dette vil jo være ved regelmessig bruk selfølgelig. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 På det merket jeg bruker, Ceracette/Cerazette (husker ikke stavemåten, haha) så har man ikke mensen i det hele tatt. Behagelig. 7140756[/snapback] Har man ikke? Kult. Da tok jeg feil. Heldigvis! Edit: Jeg bruker Yasmine, der får mensen. Men kan bestemme selv når man vil ha den.. Greit nok det og 7140860[/snapback] Hadde jeg rett alikevel da? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hadde jeg rett alikevel da? 7141308[/snapback] Begge to! Edit: Jeg ante ikke at man kunne miste mensen med visse p-piller. Trodde det omtrent bare var p-sprøyte og spiral som hadde den virkningen. Jeg har tydeligvis mye å lære Endret 24. oktober 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg visste det heller ikke før jeg begynte på dem, men venninne mi erfarte det samme, så.. Kjekt for oss som har dønn uregelmessig mens, bare kvitte seg med den En sjelden gang tar jeg pause bare for å ha den, kan jo ikke være heeelt bra å aldri ha den? Husker da jeg hadde gått på pillene i over ett år, og så skulle slutte på dem. Den første mensen da var noe av det vondeste jeg hatt, så jeg kan ikke si jeg savner å ha den hver mnd Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Juliess: Tar du da en pause fra p-pillene og bruker annen prevensjon? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, da slutter jeg bare å ta pillene, og hvis jeg skal ha sex da, så må jeg bruke kondom. De pillene er også sånn at man bare begynner å ta dem når som helst, og så er de sikre etter en uke. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Genialt! Det er mange leger som sier at det ikke gjør noe at man ikke har mensen. Så man trenger egentlig ikke ta sånne pauser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg