Hidden Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Okay, starter command og FTP prompten, skrev: open ftp://userid:[email protected] Det funket ikke, så jeg prøvde: open ftp://userid:[email protected] Det funket ikke, har prøvd en del variasjoner. Har søkt litt på Google og sett at det skal skrives som ftp://userid:pass@domain/ Så hva gjør jeg galt? Command prompten svarer unknown host hver gang. Vet jeg driter meg ut, men det driter jeg i :smile: Spurte på irc og ingen ville svare.. For ordens skyld: Jeg prøvde å skrive: ftp://userid:[email protected] i browser vinduet, og WS FTP spratt opp og koblet riktig med en gang. Men jeg skal kjøre noen kommandoer.. PS* Jeg downloadet PDF manualen for WS FTP, står noe om commands i kapittel 13, så jeg har added path´en til WS FTP system environment. Hvordan blir det da, kan jeg bare logge inn via WS FTP og bruke commands fra FTP promten? Håper det. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-07 23:02 ] Lenke til kommentar
a04911 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 prøv med: cmd ftp open xxxxxxxxx.com eller ip brukernavn passord Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 I LOVE YOU MAN!! Takk takk takk, det funket på første forsøk!! :grin: (danser omkring) PHEeW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå