Howard Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 EPA har for første gang på sju år lansert en oppdatering til Energy Star-spesifikasjonen. Les mer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Oi! Den logoen er det lenge siden jeg har sett, gitt. Tror jeg har den på en K6-233Mhzmaskin i kjelleren..de burde kanskje vurdere å oppdatere logoen og i samme slengen? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg lurer på om det er noen krav til hva som skjer under load... Uansett tror jeg vi kan glemme å få stjerna på de nye gamer-PC'ene. Grafikkortene sørger for det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Høyere effektivt på PSUer er jo bare god-saker, mindre støy av det blir det også, selv om enkelte PSUer har fått problemer med enkelte hovedkort fordi effektiviteten har vært så høy at noe skjærer seg når det skal gå i power-on (husker ikke dtaljene her), men det regner jeg med er noe som fikses. AtW Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kjekt at det blir litt mer fokus på dette, kanskje man også burde stille noen krav til effektbruk under load også, siden dette har gått over alle støvleskaft de siste årene. Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe Dett kjem når netburst er på vei ut Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, og Intel bare «jajajaja, seff, dette er vi med på, vi er jo ramme på dette» Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg lurer på hvordan skjermkortene vil bøye seg etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå