hitokiri Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Om det står Netcom i mobilskjermen din, har du høyere internetthastighet enn Telenor-kunder. Telenor bekrefter at det går tregere i deres 3G-nett. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) "Mobil-lillebror Netcom viser muskler." ahahaa... steike nice bilde Men det der var jo old news, men kos å se at Telenor innrømmer det Endret 24. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Telenor har bedre dekning kjempe service og det er viktigst for meg. Synes allikevel godt at de kunne få opp farten snart. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 kjempe service 7139807[/snapback] Hvor er det du har erfaringen ifra? :!: Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass. Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom. Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg. Ja, slik var det når jeg ringte Telenor forrige uke. Telenor har dårligere kunnskap enn INFO:INFO hadde på HW-LAN Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er ikke bare 3G, Telenor er trege på... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 @steina: neste gang du ringer til telenor og blir møtt av telefonsvarer: bann og skrik inn i telefonen. Telenor har installert et system som oppdager frusterte kunder, og disse havner automatisk først i køen.. De som er tålmodige og venter på tur er taperne.. Litt samme opplegg som i småskolen: det er de som skriker høyest som får oppmerksomhet/hjelp fra lærerne. Det står en artikkel om det jeg nevnte her på amobil, bruk søkefunksjonen hvis du er innteressert Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg må virkelig si jeg likte bildet ja, selv om jeg er vant med søsken som ypper hehe Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) kjempe service 7139807[/snapback] Hvor er det du har erfaringen ifra? :!: Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass. Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom. Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg. Ja, slik var det når jeg ringte Telenor forrige uke. Telenor har dårligere kunnskap enn INFO:INFO hadde på HW-LAN 7139882[/snapback] Jeg har erfaring fra Telenor sin kundeservice. Den har fungert fint for meg når jeg har hatt noe med dem å gjøre. Endret 25. oktober 2006 av josteinsen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vil tro jeg har ringt dem mere enn du har uansett. Jeg er kjapp på 05000-tasten når Telenor fucker opp nettet mitt. Lenke til kommentar
NTech Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 QUOTE Hvor er det du har erfaringen ifra? laugh.gif Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass. Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom. Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg. "" Og når du ringer til NETCOM kommer du til personer som ikke kan norsk en gang. Vet ikke om det er så mye bedre! Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) QUOTE Hvor er det du har erfaringen ifra? laugh.gif Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass. Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom. Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg. "" Og når du ringer til NETCOM kommer du til personer som ikke kan norsk en gang. Vet ikke om det er så mye bedre! 7149534[/snapback] Hehe, Begge eksemplene er vel mere "skrek" eksempler, enn verdagsli virkelighet.. Av personlige erfaringer, så har jeg inntrykk av at den gjennomsnitlige ventetiden hos Telenor, er noe mere enn hos Netcom.. Men, ja.. På NC kontant kort registrering, så kan det nok være litt mere skralt med Norsk kunskapene.. (Men her er det vel mere snakk om den vanlige kunde nret, enn kontant kort registrering..) Ps. NTech: Det Kan være litt mere oversiklig å bruke "svar" knappen, enn å skrive "Quote" neste gang. Endret 25. oktober 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg