Gå til innhold

Alcohol 120% problem


lolekongen

Anbefalte innlegg

Har en mds fil som jeg skal brenne ut på cd med alcohol 120%. Jeg gjør alt riktigt til den sal begynne og brenne da står den bare der og gjør ikke noe. utennavnps7.png Har brenner på pcen. Noen som vett om noen andre program du kan brenne mds filer på? Har prøvd å brenne i DVD decrypter men den kan bare brenne en image fil ikke to doble.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har et dvd-image, så kan du brenne denne på en dvd....

hvis du har et cd-image, så brenner du det på en cdr, du vil ikke kunne brenne det som et dvd-image.

 

Er du helt sikker på at det er cd-image du har brent ut da? Hva hva var størrelsen på filen du brente ut? Som regel er alle filer over 700mb dvd image, og alt under er cdr image. (enkelt forklart, men ikke riktig i alle tilfeller for images)

 

 

edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
hvis du har et dvd-image, så kan du brenne denne på en dvd....

hvis du har et cd-image, så brenner du det på en cdr, du vil ikke kunne brenne det som et dvd-image.

 

Er du helt sikker på at det er cd-image du har brent ut da? Hva hva var størrelsen på filen du brente ut? Som regel er alle filer over 700mb dvd image, og alt under er cdr image. (enkelt forklart, men ikke riktig i alle tilfeller for images)

 

 

edit: tekst

7139778[/snapback]

 

 

Ok skal prøve.Legger inn svar nåt jeg har prøvd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...