Kenny Bones Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vet ikke helt hvorfor jeg starter denne tråden, men tenkte jeg burde fortelle at jeg nå har bestått fagprøven! Fikk bestått meget faktisk. Jeg er nå offisielt en IKT-Driftsoperatør. Greit det da, så har jeg det ihvertfall! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gratulerer, alltid godt å komme igjennom noe Lenke til kommentar
roht Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Får vel gratulere då! Er forresten IKT-lærling sjølv....var fagprøven vanskeleg, kva slags emne hadde du? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk alternativ fagprøve. Absolutt å anbefale! Sluttkarakteren baseres på 4 større rapporter som skal dekke fagplanen. Så en siste presentasjon av alt for å vise fagprøvenemda at du kan det som står i rapportene. Veldig enkelt. Jeg hadde masse ansvar da og gjorde masse alene, så det lærte jeg veldig av og hadde ikke fått den karakteren uten erfaringen. Man prater mye lettere om ting man kan godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå