hesse2 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei Har tre spørsmål om Exchange med delegate access som jeg lurer litt på. Her på huset har vi en medlemsavdeling som deler en felles medlemsmail. Vi har satt opp brukerne av kontoen med delegate access. Dette fører da til at du får en melding om "Bruker on behalf of medlem". I seg selv hadde ikke dette vært noe problem, men da vi har en vikar for lederen av avdelingen må hun logge på som en annen bruker (lederen som er i permisjon) enn den hun er. Så det jeg lurer på er vel kort og godt om det går an å få fjerna den meldingen? I tillegg til dette får man ikke velge konto for avsender som man ville gjort ved en IMAP løsning med flere kontoer. Her må avsender legges inn i "From:" feltet. Er det noen mulighet for å få samme "Account" valg under Exchange? Og til slutt, for å legge inn den aktuelle kontoen i "From"-feltet må vi gå gjennom listen av brukere. Autofullfør legger bare inn epostadressen, noe som tydeligvis ikke går opp mot serveren da vi får en feilmelding om at brukeren ikke har tillatelse til å sende mail fra den adressen. Hvordan kan jeg få fjerna infoen om eksisterende autofullfør-elementer, eventuelt endre de til å linke opp mot kontoen i stedet for e-postadressen? Hesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå