iChristian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg lurte på om det finnes noen måte å legge til en norsk kilde i platecover-henteren i amaroK? det er litt irriterende å måtte gjøre dette arbeidet manuelt. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Eneste norske albumet jeg har (de nye gittarkameratan) er med platecover fra amarok sin database (amazon.com). Ellers så når man laster ned mp3 (fy fy) så kommer d cover ofte med og de legger seg automatisk opp i amarok.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har en del album som ikke en gang ligger CDDB skjønner du, og en del annen litt særnorsk musikk, og de ligger ikke inne i Tysk Amazon en gang, og det er litt kjedelig uten cover. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ingen som har noen ideer eller muligheter? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis de ikke ligger i en database så ligger de ikke i en database. Tror ikke du kan klage til databasene heller. Det eneste du kan gjøre er vel å finne coverene på nett, deres hjemmesider eller lignende å importere de inn i amorok. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis de ikke ligger i en database så ligger de ikke i en database. Tror ikke du kan klage til databasene heller. Det eneste du kan gjøre er vel å finne coverene på nett, deres hjemmesider eller lignende å importere de inn i amorok. 7147134[/snapback] Det jeg tenkte på var om det var noen løsning for at man også kunne hente albumcover fra andre databaser, for eksempel platekompaniets database Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå