Gå til innhold

Anti INO breidband

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm har ikke noe imot nynorsk personlig, men dere må da være enig i at det er LATTERLIG å ha 2 skriftspråk i et land som dette?? Greit nok i land som India, der det faktisk ER mange forskjellige SPRÅK, her har vi dialekter, og alle forstår hverandre mer eller mindre... kunne vi bare holdt oss til et skriftsrpåk, det være seg enten nynorsk eller bokmål, hadde det vært greit... selv om jeg foretrekker bokmål, det er mye mer logisk og finere å se på :razz:

chrizno4.jpg

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-11-10 06:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 09:27, skrev Sword_Mas:

Quote:

Den 2002-11-09 06:48, skrev klorin:

Ja, har ikke noe imot dialekter men ikke fordra nynorsk som skriftmål. "breidband", har du hørt noe så j******....

Så fint. Endå ein nazi språk razist. Skam deg!

Lær deg å skrive skikkelig norsk selv. "Razist" skrives rasist, og språkrasist er i et ord. Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker eks-tysk nasjonalsosialisme inn i dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flott at noen tar opp dette "problemet" med INO.

Selv om de flere steder har monopol på bredbånd kan de ikke være så useriøse og lite service-innstilt.

Sender jeg mail og spørr om hvorfor linjen er treig, får jeg beskjed om at det sannsynligvis er dataen min som feiler noe.

Sender jeg mail om andre ting, får jeg ikke svar i det hele tatt.

Og systemet de har med IP-adresser er tragisk. Seriøse ISP'er i 2002 gir ihvertfall kundene sine en dynamisk IP - ikke engang det får vi av INO.

Ellers er jo prisen til å få mareritt av - jeg betaler 744 kroner i måneden for en linje jeg ikke kan sette opp ftp-server eller andre ting på.

Nå har de fått en konkurrent i firstmile, håper de ser dette selv og skjerper seg på flere områder før de har mistet alle kundene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...