Ninien Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Rosene er døde Fiolene av plast Min kjærlighet til deg Er sterkere en isen som brast... Jeg lurer på om dette er stjålet fra en teit tegneserie jeg så en gang. I do not remember. Og dette er spontanskrevet i annledning posten: En liten jente fra vest Eide en liten hest den var liten og nokså sliten for jenta hun var en stor en pest! Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sjømannshjem, sjømannshjem Din fasade med vakker blå propell Nei det var visst Telenor Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 silikon, åndedrett jeg er kåtere enn Snurre Sprett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 "Ereksjon" Opp å stå Se det så "Ta en tampong inni tissen!" Tissen min har det vondt Tampongen var ikke liten nok Det svir så mye at jeg vibrerer med rompa Og stønner som besatt Jeg drar og drar Prøver å få tampongen ut Jeg kjenner blodsmaken i munnen Og lukker øynene Jeg tenker på hyggelige ting Små, døde barn Kadavre og meg selv lidende Mens jeg drar og drar Og føler smerten pumpe blod der nede POP Den er ute Det fosser blod Og jeg skriker ut: Dette var jammen godt! Jeg prøver en gang til... Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Ingen kan jo skrive dikt her så da for vell jeg slå til me et fjortiss dikt 13 og trange lette og fange Endret 27. oktober 2006 av Catta Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Rød saksofon månen er blå du er her jeg er her klampen i bånn Endret 28. oktober 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 En rød buss. sympati. Aldri. lite løv på en gren. kjeks? Ikke faen! Katten spaserer stille. Rolig nå. Fred! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvem er Mannen Med den trange frakken Bøffer korkene På alle majones Tubene Hvem er mannen som tusjer korker hjemme ved peisen sitter han Tuber uten korker Mannen uten tuber Bare korker I alle regnbuens Farger Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kan se gresset jeg kan se trærne jeg kan se himmelen jeg kan se havet men jeg kan ikke se sola for feiten er i veien! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vi finner ikke Harald Vagger ute i stormen naken ensom Harald vår gode fetter Jeg kan høre dine skrik Mannen i steinbutikken På Hovden HVor kom han fra? HVorfor er han der? Hans lidenskap for stein! Amethyster,dragestein,haitenner,akvedukt! bare han, Harald! Bare han, kan hjelpe oss.. I vår egen lagune Langt fra tre-lim og piller i kulda Har snart alle pakkene Smurfedrops mangler kokkesmurfa Den vi hadde trengt aller mest i dette nu Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 humle humle seier bzzzzzzzz plutseleg seier den ikje bzzzz lengre fordi den døde den er i eit land av honning og blod og grusomheit (eg la den i kjøleskapet dåh) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) En dag i mai spiste jeg katten på badet Jeg badet derfor naken med Per-anna i bakgården Dermed glemte jeg å børste tannkosten Nei å nei... Har jeg mistet min poesi? Min... Elskede evne som kom til meg... Når jeg som mest trengte deg! AKK.. Varme... Kulde... Avførsel i tredje grad Nei akk og ve... Vi fyrer med flammer i bukta Det tar nok fyr skal du se - Skyene flagrer for oss I kveldens natt... Tårene brast Endret 6. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Du er teit, det er leit dert er nok fordi du er så feit! Endret 6. oktober 2008 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dingelbær, dangelbær, de henger i min hage. Om plukkern setter seg fast, kan det hende jeg må sage. Dingelbær, dangelbær, de henger i min hage. Lenke til kommentar
Mulighetenesmarked Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Han Fisken Alle blir Et slags sted Du er med Finans En hatt, laget av ost? Nå kommer brannmennene Hei der Jeg er alle Livet er to illusjoner; Den ene og den andre Hvem kan bli noe sånt? Sauene til Lise har mange farger Kort Samer bor i telt Alle fuglene Lyset er av glass Brune, hvite svarte, grå. Jeg. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Blomkål i horisonten ----------------------- Blomkål , hengende over trekronene, skinnende, som engler ligger de, og svever, lette som råtne bananrester, inni komposttromma til tor. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Fri-form-poesi: radiantbox ----f -------a ----------l -------------l ------------------heaven ----------------i -------------to -------------------n ------up ----------------------g S-----U-----T ---L------T Endret 6. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Lukten Lukten av tarm fyller... Mitt indre... Når jeg spiser... Den gamle osten Jeg la igjen.. Til tørk... Over dassen til... Sprutediare-Jonas Akk... Lukten... Endret 6. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jade Er det egentlig en sjokolade? Jeg er veldig nysgjerrig Fordi jeg tenker på en dame Ikke en hvilket som helst dame Jeg tenker på Jade Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Randomz I horisonten lyser det nå som gir mennesket nok en dag å leve Lyden av monotone toner som fyller gutterommet er fantastiske sier Kim. På Facebook står det at Kim deltar på Marit Fuglerud kvartett LIVE @ Draaben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå