hpfarstad Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har slitt lenge med dette nå, men får det ikke engang til å lage regex-utrykket riktig til å få kompilert. Det er kun EN tag som skal fjernes fra siden, og det er når den ser slik ut: <a href="/default.aspx?Topic=1292&ID=17725237&URL=javascript:void(window.open(">Les</a> Tallene kan selvfølgelig ha ulik lengde, og teksten "Les" kan også ha forskjellig string. Prøvde å bruke søkefunksjonen i Visual Studio til å bygge opp et uttrykk, men det ble helt feil når jeg skulle bruke det i kildekoden. Er totalt noob på regex! <a href=\"\/default\.aspx\?Topic\=[0-9]+\&ID\=[0-9]+\&URL\=javascript\:void\(window\.open\(\"\>[^<]+\<\/\a\> Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 <a href=\"\/default\.aspx\?Topic\=[0-9]+\&ID\=[0-9]+\&URL\=javascript\:void\(window\.open\(\"\>[^<]+\<\/\a\> Byttes til? <a href=\"\/default\.aspx\?Topic\=[0-9]+\&ID\=[0-9]+\&URL\=javascript\:void\(window\.open\(\"\>[^<]+\<\/a\> <\/\a\> => <\/a\> Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 For det første fant jeg ut at jeg prøvde meg på feil link-tag. Den jeg egentlig skulle finne tak i var av typen: <a href="javascript.Open('Masse parametre')"</a> Dermed kunne jeg bruke dette utrykket i C#: string _text = Regex.Replace(_source, @"<a href=""javascript[^<]*.?>(.*?)</a>", "", RegexOptions.IgnoreCase | RegexOptions.Singleline); Men takker for tipset anyway! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Relativt ofte problemet befinner seg et sted mellom tastaturet og stolen et sted Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Relativt ofte problemet befinner seg et sted mellom tastaturet og stolen et sted 7162796[/snapback] Hehe, sant nok, men nå skal de sies at feilen som ble gjort opprinnelig ikke ble gjort av undertegnede, men en plass mellom et annet tastatur og en annen stol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå