dort Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hei Har problemer med at Windows XP låser seg. Dette skjer kun når jeg går fra maskinen og lar den stå en stund. Aldri problemer når den jobber kontinuerlig. Det kan jo være flere grunner til denne ustabiliteten, men hvordan finner jeg ut hva som skaper problemer. Har noe mistanke til harddisken min, finnes det testprogrammer som kan undersøke dette? Alle former for ventemodus er slått av. Ingen rapporter i loggen. Noen som vet om diagnoseverktøy som kan avdekke hva som er problemet. Endret 3. november 2006 av dort Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sikkert ventemodusen som henger seg. Prøv å deaktiver dette og heller få skjermen til å slå seg av og ikke resten. Gå til kontrollpanelet -> skjerm > skjermesparer -> strøm Sett ventemodus til "Aldri" (nederste valget). Lenke til kommentar
dort Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Sikkert ventemodusen som henger seg. Prøv å deaktiver dette og heller få skjermen til å slå seg av og ikke resten. Gå til kontrollpanelet -> skjerm > skjermesparer -> strøm Sett ventemodus til "Aldri" (nederste valget). 7138892[/snapback] Takk for tipset. Men er dette en permanent løsning. Burde jo gå ann å fikse det? Sjekket oppsett, men ventemodus står allerede på aldri. Skjermen slår seg av etter 20 min. Endret 24. oktober 2006 av dort Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva med harddiskene, er dem satt til å slå seg av etter en stund? Har du sjekket event loggen (kontrollpanelet ->administratove verktøy) om det er noen rapporter der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå