raysv Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei, Er ute og har planer om å gå til innkjøp av en prosjektor, denne har jeg tenkt til å bruke til xbox spilling, dvd titting osv.. Har vel kanskje kokt meg ned til 3 stk og lurte på om noen hadde litt tips å komme med her. De jeg har kokt ned til er Sony VPL-HS1, Sony VPL-CS4 og en Panasoic PTAE100E. Jeg har funnet alle til samme pris, så egentlig er vel hvem som er det beste kjøpet jeg er ute etter, noen som har noen kloke ord å komme med? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
anders__ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei har en phillips hopper tilsalgs.Ny koster den 48 000.Har et meget bra bilde.Pris kan diskuters ;D Lenke til kommentar
Sir.Roger Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Kan om prisen tillater selge min ASK impression A8+ betalte endel for den da den var ny 2 1/2 år siden (ny pære ca 400t) Kom med bud ? 1500 lumen og lærret følger med Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 22:02, skrev warelf: Sony VPL-CS4 Den er heftig. Om det er den nye til sony som ble lansert i høst. Knallbra bilde i selv litt lys og gode farger.. Automatisk keystone. 1000 ansi. Lyssterk. Stilige design. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hvor mye koster de prosjektorene du har listet opp? Hvor selges de? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Om du kjøper en brukt prosjektor vil jeg anbefalle deg å sjekke hvor mye den er brukt. Lyspærene har nemlig en levetid på lik linje med vanlige pærer. Koster vel mellom 3000-6000 kr stykket! Bør også tas med i betraktningen ved kjøp av ny prosjektor. Dersom du er opptatt av den totale kostnaden, vil det bli rundt 4-5 kr pr. time du bruker den. Tror pærene har en levetid på ca 1500 timer (pluss/minus noen hundre timer). Selv om du kjøper den ny fra butikk/leverandør bør du sjekke hvor lenge pæra har blitt brukt. Kjenner noen som selger prosjektorer, og det er ikke helt uvanlig at de har blitt litt brukt før de selges videre til en intetanene kunde =) Sikkert noen som har *mye* mer peil på dette enn meg.. - Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå