hfthomas Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hørte noe om at prisen på tobakk i sverige skulle øke 3 ganger..er det sant? tviler ikke på at norge har noe med dette å gjøre. Da synes jeg bensinprisene kan gå ned her i landet! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Dobles ja. Nei norge har ingenting med det her å gjøre, er pga at de har fått ny regjering. Bare å slutte å snuse om du føler for å klage. Endret 24. oktober 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hørte noe om at prisen på tobakk i sverige skulle øke 3 ganger..er det sant?tviler ikke på at norge har noe med dette å gjøre. Da synes jeg bensinprisene kan gå ned her i landet! 7138530[/snapback] uhm...? BRA SAGT! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er vel like før Sverige og Norge blir union igjen også. Begge regjeringene er jo likedan når det gjelder å pusle sammen et tragisk samfunn. Går jo på en smell hver eneste gang de blir tatt i bruk og testes. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Artig at du sier det, sverige har fått borgelig regjering som satser på lavere skatter og i norge har vi fått en sosialistisk regjering som vil ha økte skatter. Hvordan de blir likere høres rart ut for meg. Norge er verdens beste land å bo i, å klage høres tullete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå