Gå til innhold

The Burning Crusade utsatt til 2007? (Oppdatert!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at jeg sier noe nytt i denne tråden, men for å gjøre det helt klart: en spillutvikler som utsetter releasedatoen på et veldig høyt forventet spill er ENE OG ALENE en bra ting. Ikke la noen fortelle deg noe annet.

 

Videre veit vi at Blizzard hele tida jobber med å forbedre ting, være det som snegler i sirup på fluepapir, og vi veit at det kommer til å holde høy kvalitet når det kommer. Jeg har selvfølgelig revet meg i håret over ting som tar litt vel lang tid innimellom, og gjentatte utsettelser på nedetid og andre småting kan naturligvis virke som gedigne irritasjonsmomenter der og da, men så har vi det da utrolig moro når vi først får spilt også! Og strengt tatt er det sjelden at spillet har vært helt uholdbart, selv om man i visse tilfeller har måttet finne alternative løsninger på bugs og flaws (hey, de har til og med fiksa Vanish nå!).

 

Med tanke på items, så ser jeg ikke noen grunn til å slutte å raide og å gi all dps-looten til healere nå. For det første er det over to måneder igjen til BC kommer ut - tenk tilbake to måneder og se hvor man var hen da, og dessuten så kommer epics fra AQ40 og Naxxramas alltid til å være bedre enn grønne lvl 60-items uansett.

 

Så alt i alt, ikke gråt over solgte bjørneskinn før melka er skutt, og nyt spillet som det er nå. :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...