Gå til innhold

The Burning Crusade utsatt til 2007? (Oppdatert!)

Anbefalte innlegg

Det rare er at alle offiserene i guildet mitt ikke har snakket om BC i det hele tatt. Dem har bare konset på raid som før. Senest i går hørte jeg dem snakket om å klargjøre oss til BWL og vi må jo bare følge med. Personlig hadde jeg tenkt å spare dkp til BC, men følte at det ble forventet at jeg bydde på might som droppa, så jeg brukte mesteparten av dkp'en min på might skuldrene i går. Og nå når det er en god stund til vi ser BC så er kanskje ikke dette så dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får se hvor mange Guild som overlever BC. Veldig mange jeg har pratet med sier at guildet deres skal bryte opp til BC og lage nye Max 30 man guilds

7140368[/snapback]

Det er jo en litt merkelig løsning da :/ Vi kommer til å fortsette slik vi er nå, kjører raids med rolls/wildcards og kommer eventuelt til å kjøre to parallelle grupper hvis det blir behov.

Btw, jeg kommer til å knekke sammen av latter hvis det viser seg at det dukker opp 40-manns i en senere expansion igjen :p

Lenke til kommentar

Vel...i mitt guild er det 500 chars og om jeg ikke husker feil 350 accounts. Så tror ikke vi får problemer med å omstille oss til 25 mans raid. Eller la meg si det slik at i våre 40-mans raid så er det aldri de samme folkene fra gang til gang. Vel det pleier å være en fast kjerne på en 10-15 stk som alltid er der. Men disse 15 har ikke så mye annet å tenke på enn jobb, soving og wow uansett.

Det jeg sier er at vi klarer lett å stille med minst 2 25mans grupper. Selvsagt vil den ene gruppen bestå av eliten, men vi har nok folk i guildet som ikke er så opptatt av å kjøre hardcore raiding (deriblandt meg selv) og stiller mer enn gjerne i non-elite-gruppen.

Personlig er jeg muligens en del av eliten i guildet i dag, men ikke helt etter eget ønske. det er mest pga gear og at jeg er relativt aktiv i guild chat:) Jeg skulle mer enn gjerne ønsket at jeg ikke trengte å stille opp på raid så ofte. Så BC blir nok en drøm for oss non-hardcore spillere.

Lenke til kommentar
får se hvor mange Guild som overlever BC. Veldig mange jeg har pratet med sier at guildet deres skal bryte opp til BC og lage nye Max 30 man guilds

7140368[/snapback]

Ja. Veldig merkelig opplegg. Nå har vel ikke akkurat Blizzard utelukket at det vil komme nye 40-manns instancer i contentpatcher etter BC.

Nå er vi heldigvis så heldige at om alle fortsetter å spille så vil vi kunne kjøre 2 veldig bra raids hele tiden.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
(+å oppgradere gear for kjappere lvl'ing :p)

7143412[/snapback]

Ikke så mye vits i det da, du kommer nok til å bytte det ut med en gang. På lvl 61 så finner du grønne staver som er bedre enn Staff of Shadowflame f.eks

Lenke til kommentar
(+å oppgradere gear for kjappere lvl'ing :p)

7143412[/snapback]

Ikke så mye vits i det da, du kommer nok til å bytte det ut med en gang. På lvl 61 så finner du grønne staver som er bedre enn Staff of Shadowflame f.eks

7143680[/snapback]

Dette er å ta litt i. Rundt level 65-66 tenker jeg derimot at den blir borte.

I løpet av 3 ukers level 70 er tier3 borte. (om du raider)

Så deirmot at en grønn neck fra første instancen var bedre enn Luci-necken, som er litt, eh, merkelig.

Ateish spår de forresten varer en stund.

Lenke til kommentar
Trenger 3 månder på å forberede Burning Crusade + at betaen har vært ute lenge nå 2-3uker. Er det mulig? Gamle er personale som jobbers hos blizzard 80 ? Hvor er alt går i slow motion.

:thumbdown: spyr av å tenke på blizzard :thumbdown:

7140419[/snapback]

Først av alt. Betaen startet 12 oktober. Knappe to uker siden med andre ord. Og hvis du tror at det er bare bare å få lansert ett spill, så må du åpenbart tro om igjen. Jeg er så jævla lei av idiotiske innlegg som ditt.

Alle krinker og kroker av Outlands skal testes, alle mobsene skal drepes, alle questene skal gjøres og alle instansene skal testes. Det er ikke gjort på en uke...men det skjønner du kanskje ikke?

Er vel ikke lett å være 13.

Lenke til kommentar

enig der.. er mye å teste og de fant mange kritiske feil..

å sånt ekke lett å rette opp på 2-3 uker testing..

så jeg syns det er bra av blizzard å vente til januar mer releasen istedet for å slippe et spill som serverene vil være nede støtt å stadig

for å reparere bugs.. for å ikke snakke om, tenk på ossen det blir på TBC release, que på alle servere, login servern kommer til å ta kvelden

fler ganger... et totalt kaos _AKKURATT_ som EU og US release..

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette med at T2+ gear blir "verdiløst" så kunne Blizzard enkelt fikse dette ved å gjøre de socketed med noen heftige socket-bonuser, muligens knyttet til quests i de nye raid-instancene .. så kunne vi hatt nytte av det gearet en god del lengere ...

Egentlig en svært god ide:) Og kanskje det kommer også:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...