Gå til innhold

The Burning Crusade utsatt til 2007? (Oppdatert!)


Anbefalte innlegg

Burning Crusade postponed until 2007

 

Sources are telling Jubii that the World of Warcraft expansion is getting pushed back until 2007.

Danish games-sources are today telling Jubii that Burning Crusade will be postponed until 2007 in an announcement that is due for tomorrow. The official line from the Danish department of Vivendi is a solid "no comment, a press release is due for tomorrow". Vivendi didn't elaborate on what would be in that press release.

 

Burning Crusade was due to be the biggest seller of the all-important holiday sales-season. Over 6 million people worldwide play World of Warcraft, and most were expected to pick up the expansion, which provides new content for the game.

 

With the expansion never having a release date, the 2007-postponement is technically not a delay - but most insiders we talked to had expected the game to be out this holiday season.

 

Kilde: Jubii

 

Offisiell utalelse:

 

IRVINE, Calif. -- Blizzard Entertainment® today announced that the release date for World of Warcraft®: The Burning Crusade™, the highly anticipated expansion for World of Warcraft, will be in January 2007. By adding a few extra weeks to the development cycle beyond its original target date, Blizzard will be able to extend the closed beta test and further refine the new content that will ship with the game.

 

“We appreciate the enthusiasm surrounding World of Warcraft: The Burning Crusade, and we’re excited about putting the finishing touches on all of the new content,” said Mike Morhaime, president and cofounder of Blizzard Entertainment. “We feel confident that the extra time spent polishing the game will result in the high-quality experience that our players expect and deserve.”

 

Blizzard began the closed-beta phase of testing on World of Warcraft: The Burning Crusade earlier this month. The January 2007 release window will allow extra time for current beta testers to participate in the final stages of development and continue providing valuable feedback.

 

Further information on specific worldwide release dates, pricing, and other details will be announced in the near future.

 

Kilde: World of Warcraft Official Forum

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burning Crusade postponed until 2007

 

Sources are telling Jubii that the World of Warcraft expansion is getting pushed back until 2007.

Danish games-sources are today telling Jubii that Burning Crusade will be postponed until 2007 in an announcement that is due for tomorrow. The official line from the Danish department of Vivendi is a solid "no comment, a press release is due for tomorrow". Vivendi didn't elaborate on what would be in that press release.

 

Burning Crusade was due to be the biggest seller of the all-important holiday sales-season. Over 6 million people worldwide play World of Warcraft, and most were expected to pick up the expansion, which provides new content for the game.

 

With the expansion never having a release date, the 2007-postponement is technically not a delay - but most insiders we talked to had expected the game to be out this holiday season.

 

Kilde: Jubii

7138471[/snapback]

 

vis det skjer blir jeg forbanna, blizzard klarer faen med aldri og holde tidsfristen

Lenke til kommentar

 

vis det skjer blir jeg forbanna, blizzard klarer faen med aldri og holde tidsfristen

7138491[/snapback]

 

 

Hvordan mener du Blizzard "aldri holder tidsfristen" når de aldri har nevnt noen konkret utgivelsesdato for TBC?

7138534[/snapback]

 

på andre produkter som wow som skulle komme i 2001 og Ghost som skulle kommet får mange år siden ^^ blizz er trege

Lenke til kommentar
Jeg tviler egentlig på dette siden beta-testen ser så bra ut og de nok gjerne vil ha jule-salget, men man vet aldri ...

 

Egentlig hadde det vært flott, skulle gjerne hatt endel T3 før BC ;)

7138555[/snapback]

 

Beta testen ser bra ut?

 

Skal vi se..

 

1: Level cap på 67. (De har nevnt at de vil heve denne enten på førstkommende torsdag, eller torsdagen etter)

2: Tre soner som ikke er åpnet (De åpner sannsynligvis passasjen til Blade Edge Mountain på torsdag)

3: Targette female nagas = crash (Etter patchen sist torsdag)

4: En hel del quests som ikke er gjennomførbare (Blir mindre og mindre per patch, heldigvis)

5: Mobs som ikke følger sin egen "target" range. (Thornhill f.eks)

6: etc etc (Kom ikke på mer i farta)

 

La oss si at de hever capen nå på torsdag. Da skal folk levle til 70, gjøre alle questene i sonene de ikke har gjort det i, og begynne å teste de høyere instancene. Jeg har tidligere nevnt at det tidligste tidspunktet de ville lansere TBC på var midten av desember, for spillet er ikke klart enda. Og det ser jo ut som om jeg kommer til å ha rett siden det ser ut til å bli utsatt ihvertfall en ekstra måned.

 

Men, vi får se.

Lenke til kommentar
Beta testen ser bra ut?

 

Skal vi se..

 

1: Level cap på 67. (De har nevnt at de vil heve denne enten på førstkommende torsdag, eller torsdagen etter)

2: Tre soner som ikke er åpnet (De åpner sannsynligvis passasjen til Blade Edge Mountain på torsdag)

3: Targette female nagas = crash (Etter patchen sist torsdag)

4: En hel del quests som ikke er gjennomførbare (Blir mindre og mindre per patch, heldigvis)

5: Mobs som ikke følger sin egen "target" range. (Thornhill f.eks)

6: etc etc (Kom ikke på mer i farta)

 

La oss si at de hever capen nå på torsdag. Da skal folk levle til 70, gjøre alle questene i sonene de ikke har gjort det i, og begynne å teste de høyere instancene. Jeg har tidligere nevnt at det tidligste tidspunktet de ville lansere TBC på var midten av desember, for spillet er ikke klart enda. Og det ser jo ut som om jeg kommer til å ha rett siden det ser ut til å bli utsatt ihvertfall en ekstra måned.

 

Men, vi får se.

7138582[/snapback]

 

 

De skal åpne de 2 siste sonene i neste patch, adde fly mount og sette opp på neste patch :) les hva blue skrev på forumet..

Lenke til kommentar
The Burning Crusade to be Released Early 2007

 

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
The Burning Crusade to be Released Early 2007

 

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.

7138621[/snapback]

 

 

med andre ord, like over nyttår

(som styrker komplett.no release, 15.01.2007~)

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
The Burning Crusade to be Released Early 2007

 

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.

7138621[/snapback]

 

 

med andre ord, like over nyttår

(som styrker komplett.no release, 17.01.2007~)

7138637[/snapback]

 

eller sent i desember, akkurat før julesalget;)

Lenke til kommentar
eller sent i desember, akkurat før julesalget;)

7138653[/snapback]

 

Nah, blir nok de første 2 ukene i januar... siden de sier early 2007..

de sliter enda litt med closed beta, så det jeg håper at de gjør er at de

setter opp en mini open beta rundt jule tider/nyttårs tider, så de får inn

feedback i bøtte vis å får releasa spillet..

 

Blir bra at det blir i januar, for da får jeg lvla opp en shaman :D

først må roguen min bli rank 10, som jeg blir imorra *håpe*

 

edit : trykkleif

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
The Burning Crusade to be Released Early 2007

 

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.

7138621[/snapback]

 

 

med andre ord, like over nyttår

(som styrker komplett.no release, 17.01.2007~)

7138637[/snapback]

 

eller sent i desember, akkurat før julesalget;)

7138653[/snapback]

 

Errh. Tror du de lanserer det før releasen de nettopp har publisert? Tidligst Januar 2007..

 

Kilde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=38244050&sid=1

 

2: Tre soner som ikke er åpnet (De åpner sannsynligvis passasjen til Blade Edge Mountain på torsdag)

 

nå må du slutte å spoile hehe :)

 

Men stå på med testingen, virker som du gjør en god jobb :thumbup:

7138596[/snapback]

 

Og bah, det var da ingen spoiler. Jeg sa bare at de sonene ikke var oppe ^^

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

BC er ikke julegave item:) hadde jeg vært 15 år og min far hadde latt meg vente til julaften før jeg fikk spillet tror jeg at jeg hadde skutt meg selv i hodet hehe. INGEN er så grusom mot barna sine hehe.

 

Det der med julesalg er oppskrytt og gjelder ikke i den grad for noe som er så omfattende som wow er. Julesalg er sjansen for ting som ellers selger dårlig :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...