JV Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmm... la merke til denne reklamen på www.dagbladet.no i dag. Her må det være en person som ikke har en eneste "koffert" tanke i hodet sitt. Mulig det bare er jeg som er litt "enkel", men denne synes jeg var litt over kanten Bildene er kopiert fra en flashanimasjon. Del1 -> Del2 -> Del3 Tenker det er mange som gir bort ett slikt martercard i julegave... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvofori kke ? Det er jo bedre en bare penger. Jeg synes ideèn er forsåvidt god. Å siden det finnes folk som kommer til å bruke det, så er ideèn også god i fra mastercard sin side. Lenke til kommentar
JV Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmm.. tydligvis ikke en av de som tenker koffert... jeg synes ikke mastercardet på bildet ser ut som det har det motivet de mener det skal ha... om du forstår Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 So what? Sikkert mange som vil ha fittemotiv på kortet sitt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Denne tok jeg ikke helt.. Endret 24. oktober 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hmm.. tydligvis ikke en av de som tenker koffert... jeg synes ikke mastercardet på bildet ser ut som det har det motivet de mener det skal ha... om du forstår 7138247[/snapback] Nei, jeg forstår ikke. Du må eventuelt sitte å tenke sex hele dagen, ikke veit jeg. Det er jo ikke nødvendigvis noe, ehhmm sexuelt ved å gi kjæresten sin ett kyss. Det kan jo føre til det, men takk gud for at det ikke gjør det hele tiden. Da hadde jeg daua på meg. ÅNEI EN KLEM, VI MÅ HA SEX! Haha Isbilen. Kjipt å betale med fitta til dama si. Endret 24. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kjekt å bruke som legitimasjon. :!: Men skulle vært artig å vite hva som gikk gjennom sensuren og ikke. Lenke til kommentar
JV Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg er mann.. såklart det surrer litt sex rundt i hue mitt.. Endret 24. oktober 2006 av JV Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er mann.. såklart det surrer litt sex rund i hue mitt.. 7138306[/snapback] Jeg er mann.. Jeg savner en klem før jeg legger meg Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kjekt å bruke som legitimasjon. :!: Men skulle vært artig å vite hva som gikk gjennom sensuren og ikke. 7138293[/snapback] Mastercarden er ikke godkjent som legg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 kanskje det er godt gjennomtenkt av mastarcard... kan få PR pga det bildet, noe det har fått gjennom denne tråde... en god reklame gjør at andre informerer om den, akkurat som trådstarter har informert oss om dette Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skal nok ikke si hva det der ligner på Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er noe som garantert er gjort med hensikt! Hvorfor skulle man ellers ha bilde av et par lepper på høykant?!!?! Finnes ingen annen logisk forklaring på det, enn at de vil ha oss til å tenke "koffert". De ansvarlige vil sikkert nekte for det, men det tror jeg i så fall ikke noe på. I så fall har de gjort en elendig jobb, hvis de ikke har oppdaget dette før... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dere er så sykt perverse og tenker koffer bare dere ser på Hurtigsvar knappen. Vedder på at dere kommer når dere trykker "Svar Nå" Nå kommer jeg også "Legg til svar" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Neppe > Vi er på hardware, vi er jo pervo forumet ? Jeg syns ikke det ligna heelt, men ja, jeg så jo likheten med et par dårlige lepper... I`d hit it.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå