sega Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 etter mye prøving og om og men så har jeg enda ikke fått Coolbits evt. NWTweak til å virke i Vista RC2 eller Vista generelt. Har sett på mangt ett forum at folk har samme problem, men dog, enda ingen løsning på problemet. så... noen ? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) I XP er det en slik funsjon at du kan få et program til å kjøre den i en eldre windows (98,95,NT osv) hvis du forstår hva jeg mener. Går ikke dette i Vista? Endret 27. oktober 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
sega Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 nei, det går ikke, i xp og tidligere kunne man gjøre en liten registerendring med å legge til ett nytt DWORD og etter en reboot vipps få opp CoolBits, innebygd klokkeprogramm i nVidia driverne. når jeg gjør tilsvarende og litt til i vista skjer ingenting. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Installer et annet klokkeprogram da vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå