MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 We’re titling this as a rumor, but even so, sources have revealed to Game Informer Online that there will be a Halo 3 demo released over Xbox Live in the first half of 2007. Obviously Microsoft hasn’t revealed any details yet, but we wouldn’t be too surprised if something was dropped in the second or third week of November. You know, just to mess a bit with the PlayStation 3 and Wii launches. We contacted Microsoft to confirm this rumor, but they responded with the usual statement that Microsoft doesn’t comment about speculation or rumors. Is it shocking that Microsoft would release a Halo 3 demo? Not so much. Is it surprising that they’d announce the first details to mess with Sony and Nintendo? Not at all. The big question is, will the Halo 3 demo be the first demo that Microsoft will charge for? We’re also putting our money on that, too. If there’s one game that Xbox 360 owners are waiting for it’s Halo 3, and regardless of how much or how little the demo consists of, Microsoft could charge and no one would really care. Kilde: Neowin.net Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er vel bare å vente å se Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 "If there’s one game that Xbox 360 owners are waiting for it’s Halo 3, and regardless of how much or how little the demo consists of, Microsoft could charge and no one would really care." haha, jeg kunne faktisk funnet på å betale full spillpris (5-6 hundre) for en halo 3 demo :!: Jeg er lett å snylte Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Skal vel egentlig være enig i det Hadde betalt godt for en Halo 3 demo. Men vil ikke tro Bungie godkjenner det.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Høres ut som bullshit spør du meg. Bungie sier hvertfall gang på gang at spillet er langt i fra ferdig, at mye av grafikken mangler, HDR-belysning ikke er på plass etc. Tviler på at det slippes en slik betaversjon av Halo 3. Tviler faktisk på at det kommer noen demo i det hele tatt. Spillet selger sannsynligvis som hakka møkk uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De kan godt kjøre samme linje som Epic gjør med Gears of War; drit i en demo, gi oss spillet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg ville holdt meg unna en eventuell demo, opplevelsen skal først åpenbare seg når jeg sitter med fullversjonen i hendene Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har inntrykk av at demoer ødelegger forventinger til spillet. Gief a damn i demo, fyr spillet i trynet på oss. Folk kjøper spillet uansett, fordi... det er Halo. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Problemet med en god demo er at du må vente 1-2 månedet før du kan få kloa i spillet. Jeg vil ikke betale for en demo. Jeg gledet meg sykt til Halo 3, men hvis MS skjønner at man kan begynne å ta penger for demoer av storspill så vil de alltid gjøre det. Demo er veldig positivt for meg, men gidder ikke å betale for reklame. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tja... De klarer jo å få folk til å betale for Lumines demoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå