galaxee Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Sjønner lite nå....muligt at 2 HK ryker på en gang? det ene var ikke i bruk en gang.... Etter det gamle HK rauk, Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (det korslutta nå eg koblet i enten atx12v eller hadde i den ekstra 4pin (atx24), klippa av den gule (12v) på 20pin...da startet viftene osv.... men uten atx12v eller 12v, kan pcen umuligt virke.... hadde eg heldigvis eg nytt HK liggende (brukt 100 timer ca, og virka sist eg brukte det...) Startet opp, men "Biip biip" hele tiden (var ganske høy pipelyd og) Så prøvde eg å få liv i det gamle kortet, men der var det bare korslutning når 12v var tilkoblet, og den slo seg automatisk på når eg slo på strømmbryteren bak på pcu Bytta til det nye igjen... Men nå.... Hadde alt tilkoblet av minne,cpu og skjermkort....så hører eg en svak suselyd. Først trodde eg det kom fra pcu, men etter en stund, fant eg ut at det var fra speaker (som lager biip) Koblet av alt av cpu osv.. igjen (bare atx12v var tilkoblet. Men når eg plugger i atx20pin, så lager speaker en veldig svak lyd etter ca 5 sekunder....power-knappern fungerer heller ikke da.... Jumpstarter Pcu, og da går viftene rundt! Og Cpu blir glovarm etter 10 sekunder...da er vel ikke den ødelagt? Har 2 forsjellige skjermkort, så tviler på dei er ødelagt + dei blir litt varm etter en stund Har 2 minnebrikker, så tviler på begge disse er døde... Testet 2 cpu, og begge blir varme, Hadde bilde her ene dagen, men så var den plutseligt svart igjen Ps: Har testet 3 strømmforsyninger. Har testet 2 minnebrikker Har testet 2 prosessorer Har testet 2 skjerm-kort Har testet 2 HK (Det ene er sikkert ødelagt, men faen det andre også? Og det med beep hele tiden, (uten at pcu er på) er så lavt at en ikke hører det nesten... Sitter på en p4 1.5ghz cpu 256 minne (tror eg) nvidia 5200 64mb EDIT: var vist geforce2 mx400 (som er umuligt å spille utenom nintendospill osv) Er vel det nye HK som streiker? det gamle lager ikke en lyd fra seg en gang Endret 24. oktober 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå