Lillian84 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei, jeg trenger litt hjelp Har tenkt til å kjøpe ny bil, dette må være en middels stor stasjonvogn (må ha plass til bikkja) og bilen skal være billig i drift. Jeg trenger altså en bil som er lett å reparere (venner som kan mekke ), ganske billige deler og kjent for å være slitesterk. Den må jo også være kollisjonssikker. Har helst lyst på diesel, men bensin ikke noe problem. Heller ny bensin enn gammel diesel! Har kjørt Citroen BX før, men det var det en del feil med den. Har sett litt på Opel Vectra og VW Passat. Hva tror dere? Har hørt at nyere Opel er billig og stabil og at VW er bra... Andre forslag? Håper på å finne en bil som ikke er eldre enn 97 og som er hel og fin. Hadde også vært morsomt om bilen hadde minst 100 hestekrefter Takker for alle svar Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 En diesel bil til den prisen ville nok jeg ikke ha anbefalt fordi de ofte har gått veldig langt. Noen mener det er helt ok med biler som har gått langt ( og jeg forstår dem også), men jeg er skeptisk til biler som har gått langt. Kjøp noe som er galvanisert, og ikke noe som ruster fort. HAr man først fått rust er det nesten umujlig å bli kvitt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå