MindTooth Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mod community strikes back, restoring KoTOR2 We're adding back in as much of the cut content as is possible. We are dedicated to forming a coherent story out of these sound clips and occasionally-ambiguous action descriptions, so unfortunately, we cannot include every single cool thing that was cut. But, we will still have plenty of coolness, including: * The long-lost HK Droid Factory! (not the same as the Droid Planet M4-78) * Several ways to murder Visas! * A whole new group of people who want to kill you! * Multiple endings! (no, really, actual endings) * Various ways to be responsible for the deaths of all your party members! Kilde: Joystiq Lenke til kommentar
Modac Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mod community strikes back, restoring KoTOR2 7137775[/snapback] Har du testa det ? Spilt igjennom KoTor 2 en gang allerede, men vet ikke helt om jeg har så lyst til å gjøre det en gang til. Men hvis det er mye nytt og kult i denne modden er det jo kansje verdt et forsøk Unødvendig quoting fjerna. Det er ikkje nøvdvendig å sitere mykje tekst bare for å kommentere ein liten del av den.-ttt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har Star War: Knight of the Old Republic 2 på Xbox Så jeg har dessverre ikke prøvd det. Men hørstes bare veldig bra ut.. Lenke til kommentar
Modac Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har Star War: Knight of the Old Republic 2 på Xbox Så jeg har dessverre ikke prøvd det. Men hørstes bare veldig bra ut.. 7138478[/snapback] yeah! lest litt om det på linken du gav med.. Høres veldig kult og må testes ut=) forresten, så dette også på siden: "Team Gizka is also considering an Xbox patch, but a decision won't be made until after the PC update is released." så kan godt være du med xbox også får testa det Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dette ser jævlig bra ut! Har lenge hatt lyst til å gjenspille KotOR 2, som jeg syns var på mange områder bedre enn 1ern, men alle feilene i spillet gjør det vanskelig. Når de har fått opp release-versjon skal jeg skaffe KotOR2 til PC og spille det som det var ment! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå