Gå til innhold

En litt spesiel Kreditt eller?

djheaven

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg fant ut jeg måtte få flere til å se på dette.

Jeg har melt meg på noe som heter directmedia. Og får mail fra de,om div ting og tang. Og får bet litt for være reklameduppedings mail jeg trykker på :)

Mest bare for morro da.

Men så,her om dagen,fikk jeg en meget spesiel mail,som tittelen sier,handler det om kreditt. Ikka at jeg skal ha det da. Men så litt på det,og fant ut at dette var vel litt tvilsomme saker.

Jeg legger ved en link til siden. Så kan dere bedømme selv. Eller fortelle om dere har vært borti noe lignende før?

http://www.get-a-card.nu/loan.htm

PS: Dette har ikke noe med å reklamere,eller sånn,vist dere tror det. Og siden innholder ikke noe mufens.

Si hva dere mener om denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe,ja det samme tenkte jeg også. Ikke så drastig da. :) Men man lurer jo på om det virkelig er noen som går på sånn da. Og jeg regner med det desverre er det.

Og som de sier,man bet forskudd på 1000,pluss admin omkosninger. Og hva for man da. For man låne som man søkte på,eller fordufter de fra jorden? :)

Lenke til kommentar

Ja,det hva det jeg viste. Men store spørrsmåle,er om det virkelig er noen som går på noe sånn. Er det lov sånn de har lagt det opp? Og det viktigste,vist man søker,for man sikekrt ja,og man bet inn gebyre på over 1000kr. Men ser man noe til låne som man har søkt på. hehe. :) Jeg er selv i stor tvil på det.

:roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...