veluci Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hvordan får eg musikkvideoene innpå den avdelingen i stede for filmer? takker for svar Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) hvordan får eg musikkvideoene innpå den avdelingen i stede for filmer? takker for svar 7137639[/snapback] Hei du!! Du høyreklikker på fila og trykker på vis info, som ligger opperst på høyreklikkmenyen... Når du er inne på infoen om fila trykker du på fanen valg, eller ein annen husker ikke helt, men ivertfall på en av de fanene så skal det gå an å velge imellom Film, TV-Programm og Musikkvideo.... Skal sjekke det opp litt mer... Selvin Endret 24. oktober 2006 av Selvin Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 takker for svar... skal prøve dette i løpet av dagen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Nå har jeg undersøkt litt mer og funnet ut at fanen heter Video. Der kan du velge mellom alernativene, det er umulig og overse!! Lykke til! Selvin Endret 24. oktober 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå