Knast Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Surfet litt på YouTube.com i dag og fant mange ville gitarister som kopierte John Petrucci nesten perfekt. Vil dele de med dere her, og tar gjerne imot tips til andre.. Noen regler; -Ikke irriterende grom-elendig kvalitet -Kun kopier som virkelig mestrer det -Sykt -Ikke fake (playback) Starter med de første gode jeg kom over, begge Petrucci-kopier på soloene til "As I Am" og "Another Day".. Dream Theater - Another Day: Dream Theater - As I Am: http://www.youtube.com/watch?v=5WmkVb_X2CA Dream Theater - Innocence Faded: Oppdaterer førstepost med de som imponerer meg. Endret 23. oktober 2006 av lathorv Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 <-- synes den versjonen av Another Day var mye bedre, men nå er ikke jeg akkurat en DT fan Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Sitter på jobb nå, så jeg får ikke sett de filmene enda, men gleder meg til jeg kommer hjem og får sett dem Bra du har musikksmaken på stell, lathorv Endret 24. oktober 2006 av eigull Lenke til kommentar
Knast Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 <-- synes den versjonen av Another Day var mye bedre, men nå er ikke jeg akkurat en DT fan 7137812[/snapback] Var bra begge to.. Men min versjon slår dem begge:P (*skaffe seg videokamera* ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå