ltobiasb Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Kanskje på tide at noen tok seg av brukerstøtte for Microsoft Windows, ettersom Microsoft kommer til kort på den fronten...? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Men når kommer Linux.no!! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 http://www.linux.no eksisterte sist jeg var innom der......... :smile: :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 ja det var på tide! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 ja det var på tide! (kremt, windows altså!) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Blue, det lurer jeg på også. Det vil være mye mer interessant etter min mening. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 herregud da mann! se litt over! linux.no eksisterer! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 men det er da ikke noe søster side av Hardware.no Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 venomzorg, jeg tror ikke på din gud, og den linuxsiden som det vises til er ikke av god kvlitet og langtifra sammenliknbar med hardwares søstersider. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 21:55, skrev heraldo:venomzorg, jeg tror ikke på din gud, og den linuxsiden som det vises til er ikke av god kvlitet og langtifra sammenliknbar med hardwares søstersider. helt enig!! Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg synes ikke Windows trenger noen egen side. Det er Windows og Windows og Windo........som gjelder overallt på nettet uansett, desverre. Allt for mye Windows over allt! Ja, ja Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg synes også det skulle være en lnux-side i hw.no-komplekset. Dette ville blitt mye mer interresant enn windows.no. For holde meg til topic, så virker det på meg som om windows.no er laget i all hast. Innhldet er bra, men designet er ikke noe å skryte av. Synes heller siden burde føge hw.no "standarden". Lenke til kommentar
smarties Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Unnskyld at jeg sier dette rett ut, men windows.no ser ut som et "ludder i motvind". Designet bør forbedres atskillig! Ellers et godt forsøk... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå