Gå til innhold

Hvor finner jeg statistikk fra speedometeret?

Anbefalte innlegg

For å fatte meg i korthet;

Er det noe sted det går ann å få opp statistikk fra Speedometeret her på hw.no? Ettersom det er mulig å skrive inn bla. leverandør og hvor fornøyd man er med linja si hadde det vært veldig artig å kunne få se denne statistikken. Hvilke kunder som er mest fornøyd osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Og hvorfor får jeg aldri målt opplastningshastigheten? :hmm:

7138427[/snapback]

Sperret java(script) ?

M.

7138485[/snapback]

Nei. Det har funket før, av og til her på jobb. Men aldri funket hjemme.

Jeg vil tippe at det er meningen at statistikken skal publiseres i en egen artikkel med jevne mellomrom. Men ikke ta mitt ord på det. Jeg bare tipper.

7138630[/snapback]

Hadde vært kjekkt med noe sånt ja, sånn som f.eks Itavisen har av og til. (:

Lenke til kommentar

Vi har samlet ganske mye data om hvilke leverandører som er best ranket rundt omkring i Norges land, men disse dataene har til nå vært en godt bevart hemmelighet.

Tanken har selvsagt vært å samle inn dataene for at de skal kunne komme leserne våre til gode, men vi har ikke laget noe system for å presentere resultatene enda. Interessen her på forumet tyder på at vi bør prioritere dette høyere.

Lenke til kommentar
Tanken har selvsagt vært å samle inn dataene for at de skal kunne komme leserne våre til gode, men vi har ikke laget noe system for å presentere resultatene enda. Interessen her på forumet tyder på at vi bør prioritere dette høyere.

7139526[/snapback]

Gjerne det! :)

Det er jo mange her som er interesert i å ha "den beste" linja, og derfor tror jeg at disse resultatene kan gi en svært god pekepinn på hva man bør velge.

Ser frem til å få presentert disse resultatene! :)

Lenke til kommentar

ulempen er vel at endel (iallefall meg) hovedsakelig tester linja mi i forbindelse med at den virker treg.. Altså hvis jeg sliter med disconnect eller noe sånt så kjører jeg ofte hw.no og itavisens tester, for å se om det er noe tull.. Når linja mi fungerer supert gidder jeg sjeldent å teste linja mi, siden jeg vet hva den ligger på... Derfor bør dere iallefall sile ut alle mine resultater før dere presenterer de, siden 99% er foretatt i forbinelse med dårligere linje en normalt

Lenke til kommentar
Vi har samlet ganske mye data om hvilke leverandører som er best ranket rundt omkring i Norges land, men disse dataene har til nå vært en godt bevart hemmelighet.

7139526[/snapback]

Hva mener du ?

Er det ikke bare til å finne ut hvem som gir best kbyte\krone og lage en artikkel om det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...