shadow_ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 For å fatte meg i korthet; Er det noe sted det går ann å få opp statistikk fra Speedometeret her på hw.no? Ettersom det er mulig å skrive inn bla. leverandør og hvor fornøyd man er med linja si hadde det vært veldig artig å kunne få se denne statistikken. Hvilke kunder som er mest fornøyd osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Og hvorfor får jeg aldri målt opplastningshastigheten? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Og hvorfor får jeg aldri målt opplastningshastigheten? 7138427[/snapback] Sperret java(script) ? M. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vil tippe at det er meningen at statistikken skal publiseres i en egen artikkel med jevne mellomrom. Men ikke ta mitt ord på det. Jeg bare tipper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Og hvorfor får jeg aldri målt opplastningshastigheten? 7138427[/snapback] Sperret java(script) ? M. 7138485[/snapback] Nei. Det har funket før, av og til her på jobb. Men aldri funket hjemme. Jeg vil tippe at det er meningen at statistikken skal publiseres i en egen artikkel med jevne mellomrom. Men ikke ta mitt ord på det. Jeg bare tipper. 7138630[/snapback] Hadde vært kjekkt med noe sånt ja, sånn som f.eks Itavisen har av og til. (: Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hadde vært veldig kjekt om resultatene kunne publiseres av og til ja Er vel strengt tatt en god stund siden hw.no fikk speedometeret, så venter i spenning på å se resultatene Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi har samlet ganske mye data om hvilke leverandører som er best ranket rundt omkring i Norges land, men disse dataene har til nå vært en godt bevart hemmelighet. Tanken har selvsagt vært å samle inn dataene for at de skal kunne komme leserne våre til gode, men vi har ikke laget noe system for å presentere resultatene enda. Interessen her på forumet tyder på at vi bør prioritere dette høyere. Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Tanken har selvsagt vært å samle inn dataene for at de skal kunne komme leserne våre til gode, men vi har ikke laget noe system for å presentere resultatene enda. Interessen her på forumet tyder på at vi bør prioritere dette høyere. 7139526[/snapback] Gjerne det! Det er jo mange her som er interesert i å ha "den beste" linja, og derfor tror jeg at disse resultatene kan gi en svært god pekepinn på hva man bør velge. Ser frem til å få presentert disse resultatene! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ulempen er vel at endel (iallefall meg) hovedsakelig tester linja mi i forbindelse med at den virker treg.. Altså hvis jeg sliter med disconnect eller noe sånt så kjører jeg ofte hw.no og itavisens tester, for å se om det er noe tull.. Når linja mi fungerer supert gidder jeg sjeldent å teste linja mi, siden jeg vet hva den ligger på... Derfor bør dere iallefall sile ut alle mine resultater før dere presenterer de, siden 99% er foretatt i forbinelse med dårligere linje en normalt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Vi har samlet ganske mye data om hvilke leverandører som er best ranket rundt omkring i Norges land, men disse dataene har til nå vært en godt bevart hemmelighet. Tanken har selvsagt vært å samle inn dataene for at de skal kunne komme leserne våre til gode, men vi har ikke laget noe system for å presentere resultatene enda. Interessen her på forumet tyder på at vi bør prioritere dette høyere. 7139526[/snapback] Hva mener du ? Er det ikke bare til å finne ut hvem som gir best kbyte\krone og lage en artikkel om det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå