Siomir Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fult merke navn: SonyDVD-RW DW-Q28A. Denne vil ikke lengre funke....windows detecter den...ser den føler på den...men jeg tror den har blitt misbrukt.....og den er i ferd med å ta kvelden tror jeg...den funka fint for noen dager siden...men så kom jeg hjem og skulle se en dvd film....plutselig står den der å durer akkurat som den søker på en ødelagt cd...ingenting skjedde...prøvde omstart, bytte IDE ledning, prøvde også selvsagt flere dvder og cder før jeg skrev her. finner ingen løsning...å ja btw...det finnes vistnok ikke oppdateringer eller firmware til denne varen.....så etter min mening skal den begraves og brennes i helvette. noen som har en løsning eller vært borti noe sånt? Takk=() Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har hatt utallige DVD og CD-rom stasjoner som plutselig har tatt kvelden. Og da er det egentlig ikke annet å gjøre enn å kjøpe en ny en, de er trossalt ikke dyre! Hvor gammel er DVD stasjonen din forresten? Og hva mener du med at "jeg tror den har blitt misbrukt" ? -Erlend Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har hatt utallige DVD og CD-rom stasjoner som plutselig har tatt kvelden. Og da er det egentlig ikke annet å gjøre enn å kjøpe en ny en, de er trossalt ikke dyre! Hvor gammel er DVD stasjonen din forresten? Og hva mener du med at "jeg tror den har blitt misbrukt" ? -Erlend 7137784[/snapback] Vel, den er vel 1 år gamel ca..ikke lenge den varte egentlig...jeg bryr meg egentlig ikke så mye...de er ikke dyre...men det er kjett å kjøpe ny også=) Ved at den har blitt missbrukt er vel egentlig at jeg ikke har vært så innmari forsiktig med den når jeg har skifta kab osv=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå