Datacalibel Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hei, bestille meg nettop Onecall Faktura! Hva skjer nå`? Får jeg pakke i posten osv, og er det slik at jeg betaler 99,- i fast månedlig avgift, da inkl 40sms og 40 minutter ringetid! Så betaler jeg resten av det beløpet jeg bruker i faktura, altså på regning`? Jeg er en slik person som aldri gidder å lese gjennom og tar det slik som det kommer SÅ helst ikje kom me kommentarer om mitt hastverk! Thnx! Endret 25. oktober 2006 av Datacalibel Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 NetCom smarttalk? Gode ringepriser, sms-mania med 2000 sms i måneden til 200 kroner Alt: Chess Touch eller Chess Knock-Out... (Men jeg liker ikke Chess!) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva med Talkmore? Du kan jo altids gå inn på www.telepriser.no Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Onecall har billigere kontantkort enn chess og det er gratis å flytte nr. Hva venter du på? Husk at SMS er gratis på noen nettsider. Endret 23. oktober 2006 av jazzfudge Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg sender fra inpoc når jeg har mulighet til det! Dette sms mania funka ikje, Årsak: Ugyldig kredittsjekk eller feil i oppgitt informasjon jeg vet jeg har oppgitt riktig informasjon! Og på da postnummer greia sku jo man vel bare skrive det postnummeret man bodde i (registret i ) Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Vurdere nå veldig sterkt OneCall Faktura! Noen som har noe erfaringer med dette! Har aldri hatt abn. før, så vet ikke hvordan dette fungerer! Når jeg skal beholde mitt gamle nr.. hva skjer da`? Betaler jeg hver måned i utkanten av måneden`? Og hva bør jeg regne med å betale i måneden når jeg sender gjennomsnittlig 70sms`er hver dag, og ringer 20minutter 5 ganger i uka`? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du har ikke testet Telepriser.no? der får du jo opp hva som lønner seg og hvor mye det blir per måned. Jeg regner med at Djuice Nonstop kommer høyt opp på listen med ditt forbruk (månedsavgift 299, men gratis sms/mms) Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Du har ikke testet Telepriser.no? der får du jo opp hva som lønner seg og hvor mye det blir per måned. Jeg regner med at Djuice Nonstop kommer høyt opp på listen med ditt forbruk (månedsavgift 299, men gratis sms/mms) 7137237[/snapback] Jo, og onecall faktura kom høyest opp! Vil verken ha Telenor eller Djuice! Har hatt begge 2, likte dem ikke! Lenke til kommentar
Huni Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ville anbefalt deg NetCom SmartTalk med SMSMania.. Vet det har vært noe tull med bestillingen med tanke på personnummer og postnummer, men det er bare å prøve flere ganger så kommer du igjennom til slutt! Kan godt hende du kommer billigere ut med annet abonnement på telepriser, men der har de ikke med SMSMania, og vil jo påstå at du sender en del sms... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Til sms kan du jo f.eks bruke vyke om du har en mobil som støtter det, foreløpig koster sms fra 0-5 øre avhengig av hvilken operatør du har Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som vet hva så vil skje nå\? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som vet hva så vil skje nå\? 7147873[/snapback] Det kommer jo litt annpå hvor langt du har kommet i prosessen med å bytte operatør da... Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som vet hva så vil skje nå\? 7147873[/snapback] Det kommer jo litt annpå hvor langt du har kommet i prosessen med å bytte operatør da... 7147921[/snapback] Jeg skal ha samme nummer da, har Chess nå! Så sendte de meg en mail der de sku sjekke noe kreditt et eller annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå