Siomir Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hey=) Jeg har kjøpt meg ny maskin...eller det er en stund siden nå, men jeg er oppkoblet til et modem (merk: ingen router, rett til modemet) Maskina mi mister plutselig kontakt og jeg mister internet, jeg tar en restart og internet er tilbake...vel jeg vet jo at et modem bør klare 2 maskiner på samme netverk...men det er problemer et sted....må jeg virkelig gå til innkjøp av en router for at jeg skal kunne løse dette problemet eller må jeg sitte å gni meg i huet enda litt til for å finne en annen måte? Jeg har søkt etter spyware -check- Oppdatert drivere -check- sjekket om alle instillinger er riktig -check- lage en bat fil med release renew -check- (funka drit dårlig, fikk feilbeskjed) nå sitter jeg her og irriterer meg over alle oppstartene jeg har i løpet av dagen...fortsetter det sånn kommer jeg til å slå verdens rekorden i mest omstarter i løpet av 1 time. 2 ord: DRITT LEI!! Noen som har opplevd det samme og fant løsningen etc? Takker=) Edit: har fiksa det nå, oppdaterte driverne enda en gang...med samme vare... har ikke hatt problemer på 2 dager...så det er jo et godt tegn;) Endret 26. oktober 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå