Gå til innhold

Hvor mye koster ps2 på Elkjøp?

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nostradamus: Han tenker på PSP'prisen :).

Jeg kan sjekke annonsen når jeg kommer på jobb etterpå for å være helt sikker på hva som står der - men valuepack er det vi har fått beskjed om at det skal være.

7147092[/snapback]

Den er grei.

Har lite lyst til å gå til den lokale Elkjøp butikken.

Har fått en del brukte varer der og de har en tendens til å ta vekk populære tilbudsvarer fra hyllen og si at de er utsolgt. Spesielt hvis det er ekstremt god pris på produktet.

Mvh

Jan-Vidar

Lenke til kommentar
Nostradamus: Han tenker på PSP'prisen :).

Jeg kan sjekke annonsen når jeg kommer på jobb etterpå for å være helt sikker på hva som står der - men valuepack er det vi har fått beskjed om at det skal være.

7147092[/snapback]

Den er grei.

Har lite lyst til å gå til den lokale Elkjøp butikken.

Har fått en del brukte varer der og de har en tendens til å ta vekk populære tilbudsvarer fra hyllen og si at de er utsolgt. Spesielt hvis det er ekstremt god pris på produktet.

Mvh

Jan-Vidar

7148406[/snapback]

Dersom du mener dette villle jeg rapportert det til kundesenteret som igjen kan sende beskjed videre til salgssjefer på hovedkontoret til elkjøp.

For slik skal det overhodet ikke være.

Er valuepack som annonseres - og det står det også i annonsen at det er spesifikt. Men, internettprisen får man nok ikke gjort noe med dessverre..

Det du kan gjøre, er å ringe kundesenteret, de kan sjekke om din lokale butikk har varen på lager, og så reservere den for deg til rett pris :).

Lenke til kommentar
Alastor: Kanskje litt OT, men... Har dere på Elkjøp ofte varetellinger eller har dere et datasystem som tryller seg riktig? :p

7151420[/snapback]

Når en vare blir solgt, vil den også bli trukket fra i beholdningen på pcn. Når en vare som er bestilt blir mottat, vil den automatisk bli lagt til i beholdning i datasystemet. Hvis noen derimot stjeler et produkt, vil ikke datamaskinene merke dette. Dette er ting vi merker på varetelling :p Eller hvis det står vi skal ha 1 stk på lager og vi ikke klarer å finne denne ;)

Endret av glosi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...