kul_11 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har en Nokia n80 som softwaren har klikka på. jeg bruker den i jobbsammenheng å trenger den. Så jeg lurte på om noen vet om noen steder i oslo som legger inn ny software mens jeg venter På forhånd takk Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Zodiac Norge AS gjør dette. Det koster 150kr i hurtigservicegebyr hvis du vil at de skal ta det med en gang. Her ligger Zodiac Lenke til kommentar
Barmo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Eller man kan gjøre det selv med Nokia Phone Software Update som finnes her. Fungerer utmerket på norske mobiler. Har selv brukt den på en N80 og 6630. Norske menyer var fortsatt inntakt etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Eller man kan gjøre det selv med Nokia Phone Software Update som finnes her. Fungerer utmerket på norske mobiler. Har selv brukt den på en N80 og 6630. Norske menyer var fortsatt inntakt etter oppgraderingen. 7197593[/snapback] Dette vil jeg fraråde på det sterkeste! Jeg gjorde det på min N70 her om dagen... det førte til at mobilen døde, og jeg blir fri for mobil i inntil 6 uker! Kontaktet Nokia og sa eg jeg ikke akseptere dette, da det var deres programvare som førte til defekt mobil, fikk til svar at de ikka hadde programvaren på deres norske sider, og tok dermed ikke noe ansvar. Skal man oppdatere , vil jeg anbefale å gjøre det hos forhandler. Skulle noe gå galt, må de ta støyten, og ikke en selv.. Snakker av erfaring Endret 2. november 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå