Francesca_ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har sett en del på Netshops kampanje PC, link PCen skal brukes til stort sett alt mulig, altså en allround. Video, bilde, kontor applikasjoner, spill, film etc. Lurer på om noen har andre forslag som er bedre evt. litt billigere og like bra? Og ja, PCen må være ferdigbygget Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 bump! Ingen som kan gi meg noen gode råd? Er ikke keen på å bruke mye over 10.000, må ha skjerm og pcen må være ferdigbygget. Kan noen plis hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er da et glimrende tilbud det der. Veldig mye for pengene. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Er det noe du ville endret på da efikkan, slik at prisen samlet sett ikke går opp? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg synes det er litt kjipt at netsop ikke har satt inn x19*0 gt/pro i sine valg på skjermkortet! helller valgt ett av de. hvis du skal overklokke kan du godt spandere på deg litt bedre ram! Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Har ikke tenkt på å overklokke, ikke foreløpig i hvert fall. Geforce 7800GS er vel et greit skjermkort? Spiller ikke så utrolig mye, er ikke så viktig å ha på all eyecandy, bare det ikke hakker. Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kjøpte nettopp denne selv, etter uker med research for å finne "beste tilbud". Gjorde dog noen små oppgraderinger. Byttet bl.a. minne til PC-6400 (men det spiller liten rolle hvis du ikke skal klokke) og la til et FW-kort samt en kortleser. PC'n funker som bare juling, multitasking går som aldri før. Har ikke prøvd noen særlig tunge spill, men i 3Dmark 06 scoret jeg ca 200 poeng høyere (uklokket) enn da HW testet 7900GS (husker ikke de nøyaktige tallene i farta). Skjermen er også overraskende god. Kan trygt anbefale denne på bakgrunn av et par ukers bruk. Mvh Albatross Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Bra å høre at du er fornøyd Albatross, det gjør meg litt tryggere i mitt valg. Har heller ikke lykkes med å finne noen bedre tilbud, så kommer nok til å gå for denne. Hvor lang tid tok det fra du bestiltel til du fikk den? Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den? 7147634[/snapback] Bestilte mandag ettermiddag, onsdag formiddag fikk jeg tekstmelding om at den kunne hentes (jeg bor i Oslo og hentet den derfor på avdelingen på Grorud). Ikke dårlig med tanke på at noen av delene kun fantes i Sandefjord da jeg bestilte. Mvh Albatross Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå