gamerman Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei Jeg har mistet installasjons cden til mitt Creative Webcam Live! Ultra. Jeg sjekket på creative.com men fant bare : Creative Webcam Live! Ultra for "notebooks", jeg trenger en som er til vanlig pcen men finner det ikke. Kan noen hjelpe meg med å finne denne driveren til meg? Takker på forhånd Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Last ned den du, funker nok fint det skal du se. Webkmaera ditt er vel beregnet for laptoper? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har samme webcam som deg.. Har selv mistet CD-en. Har leta og leta etter drivere men ingen virket (ikke den for notebooks heller) Men jeg har funnet både CD og rett driver etter myyyye leting og googling. kan oppdatere tråden senere ( er på jobb) med link eller noe. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mener det er den.. Fila mi heter nøyaktig det samme.. Husker jeg ikke lastet ned fra creative.com ... Muligens samme plass som espeneppi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå