Complexity Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) hey! fattern fikk mail i dag om at han vant ukens mobil siden de fyller en hel side om det han tipsen de om.. Men han trenger ikke ny mobil, men det gjør jeg, så blir vel å få den Men, Hvilken mobil er det? finner ikke ut hvilken mobil det er Lest litt på vg sin nettside og der står det bare om folk som har vunnet Sony Ericsson, men sier meg lite om hvilken modell det er? Så, noen tips om hvilken mobil det er? Billigtelefon eller en nyere modell? Har vg mye penger eller ikke? ^^ Endret 23. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har egentlig aldri sett at noen sånne konkuranser reklamerer for en "gammel" mobil, vil jo at folk skal gidde å delta, ingen so gidder å gjøre noe for en Nokia 3310. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror det er en Sony Ericsson W300i, men skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror det er en Sony Ericsson W300i, men skal ikke si det for sikkert. 7136659[/snapback] Telefonen som er avbildet på både VG og Dagbladet er SE W300i, eller Z530i, husker ikke helt. En av de. De er uansett veldig like, spesifikasjonsmessig. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror det er en Sony Ericsson W300i, men skal ikke si det for sikkert. 7136659[/snapback] Telefonen som er avbildet på både VG og Dagbladet er SE W300i, eller Z530i, husker ikke helt. En av de. De er uansett veldig like, spesifikasjonsmessig. 7136820[/snapback] Hehe, da er jeg sikker på at det er en SE W300i, for jeg var usikker på om det var på VG eller DB. Men hvis det er samme telefonen på begge er det som sagt en W300i. Er forøvrig er helt grei billigmobil etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Takk for svar så lenge den er bedre enn den gamle siemensen jeg har nå, og min knuste k500i så er jeg happy Edit: er det en w300i blir jeg glad, perfekt for meg trenger ikke noen superskjerm, trenger ikke noe bra kamera, og om jeg kan legge mp3 spilleren igjenn hjemme er det bare yppelig =) Endret 24. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Elendige greier.. Fått pakken nå men ikke henta den.. det er en nokia 6070!... Den har lite minne, ikke bluetooth og det følger ikke med datakabel.. Er den noe bra i det heletatt? virker like dårlig som den jeg har: Siemens cx65.. Pokkern.. gleda meg så til å få en SE W300i... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kjipt da, men er iallefall Edge på den, om det er noen trøst. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Kjipt da, men er iallefall Edge på den, om det er noen trøst. 7168441[/snapback] hehe, det er vel det eneste som er bedre enn på gammeltelefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå