RogueFreak Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 GSC har sluppet en trailer som viser frem X-Ray enginen i spillet og en del gameplay. Traileren er 3.18 minutter lang og ca. 40MB stor. Den kan lastes ned fra 3D Gamers Dette kommer til å bli ett av tidenes beste spill! Bedre landskaper og grafikk skal du lete lenge etter. Du kan bruke kjøretøy også, noe som er med i traileren. Men pokkern da...enda ett år igjen sa du? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Dette må være det råeste jeg har sett! Screenshotsa var syke nok de, men denne videoen overgår det meste! Et år til? Herregud.... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Wooooo! Dritfett! 3D motorn er helt sinnsyk. Jeg fikk også en hyggelig overraskelse i at man kan kjøre "vehicles" i spillet. Musikken var også veldig bra. Det eneste jeg har å utsette er at løpe-animasjonen er den samme på asfalt som på gress, men det er details-schmetails og de har et år på seg til å fikse det. Fant forresten en site med en del bra info på, og noen spoilers (du er advart). Dette er et spill som jeg gjerne skulle sett på Xbox... Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kanskje de kommer til å fikse løpe-animasjonene? Jeg mener, det er faktisk bare på pre-alpha-stadiet :=) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det var jammen ikke enkelt å laste det ned fra 3dgamers... :sad: Lenke til kommentar
pelsen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette ser digg ut :smile: Men kommer det noen gang til xbox tro ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 er enda 1 år til final.. for alt vi vet er det en gammel video.. er det samme som å klage på at doom3 er ustabilt og at det hakker.. spillet er langt fra ferdig.. en ting er sikkert, det er pokker meg vakkert Lenke til kommentar
run Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Klarte ikke å laste ned noe jeg, - noen som kan gi noen tips eller beskrive en metode for å få lastet ned fra siden? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg får ikke spilt av filen media player klarer ikke laste ned codec..... DOH!!! Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Dere prøvde alle serverene til 3D Gamers, og ingen av dem funka? Hmm, jeg har ikke hatt noen problem med dem. Lenke til kommentar
Modac Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 ooh.. sinnsykt bra det virker.. pcen min får vondt av å bare tenke på å kjøre spillet [ Denne Melding var redigert av: Modac på 2002-11-12 10:53 ] Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg fikk heller ikke til å laste ned til jeg copy+pastet linken fra Opera til IE adresse linja... kan ha vært en tilfeldighet, men prøv om dere ikke får det til :smile: Jeg laster ned herfra og den virker som bare det... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Nye screenshots. ZOWIE WOWIE!!! http://www.gameinfowire.com/ss.asp?gid=168&pid=6 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 http://www.reget.com Downloader med max hastighet her, ikke noe problem. Reget har også innebygget søkemotor, kjekt. Bare putt stalker_engine_large.avi i søkevinduet om du ikke gidder å copy & paste linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå