Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Men VIF var det beste laget så det var vel ikke så herlig? Brann skuffer meg nok en gang, savner det de presterte på stadion i fjor.
VIF var det beste laget i første omgang, men i andre kom Brann tilbake.

Forøvrig synes jeg det er helt greit å pipe på en "sviker" som Martin Andresen, men det som jeg synes blir for dumt, er å bruke mer tid på å pipe på martin, synge "martin e et svin", "hater vålerenga", "drite på Oslo by" og slikt enn å synge Brann-sanger. Vålerenga og Martin tar seg ikke nær av det som blir sunget, de blir nok heller bare mer tent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Martin é et svin ble kanskje sunget to ganger. Sangene varer ikke tilsammen i ett minutt engang, så det er helt greit. Å hetse Vålerengen er jo faktisk et must. Er det ikke herlig når hele Hansa, og til dels (!) BT står og peker mot Klanen mens vi synger "Og sånn klapper Engen/ for vi hater Engen"? Dessuten var det jo en helt fantastisk stemning på fredag, der det til og med var hopping og skjerfvifting på alle fire tribunene.

 

Herlig, slik må vi få se mer av!

Lenke til kommentar
På ALLE 4. :p

 

Er det ikke på tide at du forsvinner ut fra tråden, om du ikke kan komme med noe konstruktivt i det hele tatt? Flere "morsomme" kommentarer fra din side som ikke faller i smak.

 

Brann Stadion har en kortside med syngende og stående fans. Den andre kortsiden er en familietribune. Var forøvrig artig å se barnefamiliene peke og rope ned mot Klanen så hele Klanen stormet nedover radene, slik at politiet måtte stoppe dem.

Så har vi to langsider, den ene bestående av VIP'er og partoukort - dyre partoukort, skal nevnes, der folk har reservert sitt eget sete i flere år framover. Så har vi "gamle sitte", den eldste tribunen, som forøvrig skal rives i høst/vinter. Her sitter det all slags folk.

 

Det er ikke alltid at vi ser så mange forskjellige folk reise seg, hoppe og vifte med skjerfene sine - fra ALLE tribunene. Du mener vel at det er så mye tøffere på Ullevaal fordi det både på Vestbredden og i Cola- svingen står syngende fans?

 

Var uansett fantastisk stemning på Stadion på fredag. Du kan vel kanksje ikke uttale deg siden du sikkert satt med laptopen på fanget mens du hørte kampen på radio? :)

Lenke til kommentar
På ALLE 4. :p

 

Er det ikke på tide at du forsvinner ut fra tråden, om du ikke kan komme med noe konstruktivt i det hele tatt? Flere "morsomme" kommentarer fra din side som ikke faller i smak.

 

Brann Stadion har en kortside med syngende og stående fans. Den andre kortsiden er en familietribune. Var forøvrig artig å se barnefamiliene peke og rope ned mot Klanen så hele Klanen stormet nedover radene, slik at politiet måtte stoppe dem.

Så har vi to langsider, den ene bestående av VIP'er og partoukort - dyre partoukort, skal nevnes, der folk har reservert sitt eget sete i flere år framover. Så har vi "gamle sitte", den eldste tribunen, som forøvrig skal rives i høst/vinter. Her sitter det all slags folk.

 

Det er ikke alltid at vi ser så mange forskjellige folk reise seg, hoppe og vifte med skjerfene sine - fra ALLE tribunene. Du mener vel at det er så mye tøffere på Ullevaal fordi det både på Vestbredden og i Cola- svingen står syngende fans?

 

Var uansett fantastisk stemning på Stadion på fredag. Du kan vel kanksje ikke uttale deg siden du sikkert satt med laptopen på fanget mens du hørte kampen på radio? :)

Neida, var ikke meningen å være skarp. Bare en liten "morsom" kommentar som jeg forstår ikke er noe morsom. Så kampen på tv, med laptopen på fanget. :)

Blir det noe spillerkjøp i Bergen til sommern da?

Lenke til kommentar

Så det er ikke morsomt å vinne "hat-kamper" allikevel? Faen meg det dårligste argumentet jeg har hørt. Forresten så tok Brann seg skikkelig sammen etter andre omgang, og Martin Andresen ble buet ut som fortjent. Ikledde seg VIF effekter under Brann-kontrakt og prøvde å robbe hele Brann.

Lenke til kommentar
Martin é et svin ble kanskje sunget to ganger. Sangene varer ikke tilsammen i ett minutt engang, så det er helt greit. Å hetse Vålerengen er jo faktisk et must. Er det ikke herlig når hele Hansa, og til dels (!) BT står og peker mot Klanen mens vi synger "Og sånn klapper Engen/ for vi hater Engen"? Dessuten var det jo en helt fantastisk stemning på fredag, der det til og med var hopping og skjerfvifting på alle fire tribunene.

 

Herlig, slik må vi få se mer av!

Jeg synes fortsatt det hadde vært bedre å konsentrere om å heie frem Brann, enn å gi Vålerenga/Andresen ekstra tenning.

 

Forresten, du er den første - utenom personer jeg kjenner som sier "jei", "mei" og "dei" (fra Kalfaret/Paradis) - som sier Engen/Vålerengen. Sier du faktisk Engen når du snakker med bergensere? Om du hadde skrevet en stil og skrevet Vålerengen, hadde du nok fått kommentar på det.

Lenke til kommentar
Forresten, du er den første - utenom personer jeg kjenner som sier "jei", "mei" og "dei" (fra Kalfaret/Paradis) - som sier Engen/Vålerengen. Sier du faktisk Engen når du snakker med bergensere? Om du hadde skrevet en stil og skrevet Vålerengen, hadde du nok fått kommentar på det.

Hva? Heter ikke klubben Vålerengens Idrettsforening, kanskje? Du er tydeligvis veldig lett påvirkelig for gateslangen på værste østkant... Det er på ingen måte bra...

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar
Martin é et svin ble kanskje sunget to ganger. Sangene varer ikke tilsammen i ett minutt engang, så det er helt greit. Å hetse Vålerengen er jo faktisk et must. Er det ikke herlig når hele Hansa, og til dels (!) BT står og peker mot Klanen mens vi synger "Og sånn klapper Engen/ for vi hater Engen"? Dessuten var det jo en helt fantastisk stemning på fredag, der det til og med var hopping og skjerfvifting på alle fire tribunene.

 

Herlig, slik må vi få se mer av!

Jeg synes fortsatt det hadde vært bedre å konsentrere om å heie frem Brann, enn å gi Vålerenga/Andresen ekstra tenning.

 

Forresten, du er den første - utenom personer jeg kjenner som sier "jei", "mei" og "dei" (fra Kalfaret/Paradis) - som sier Engen/Vålerengen. Sier du faktisk Engen når du snakker med bergensere? Om du hadde skrevet en stil og skrevet Vålerengen, hadde du nok fått kommentar på det.

 

Meget off topic dette da, men ja, når jeg snakker så sier jeg Vålerengen som oftest. Hva jeg skriver kommer litt ann på, jeg skriver vel hva som faller meg inn og føles "naturlig" der og da. Har ikke tenkt så mye over det.

 

Skriver jeg en stil så skriver jeg jo "formellt" altså på bokmål som jeg skriver på dette forumet, og da hadde jeg sikkert valgt å skrive Vålerenga. Engen eller ikke, de ble nå sendt hjem som tapere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...