Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scenario (les: drømme)

 

Brann vinner 1-0. Selvmål av Sæternes i det 90'ende minutt.

 

Bortefeltet står folketomt da drittlendingene ikke tok seg råd til å bruke dagpengene på et alternativ til fly. Republikken holdes ren.

 

Guttene knuser ISKO.

 

Folkefest i Republikkens gater!

 

 

Folk lærer seg "Brann, Brann skal pisse på VIF igjen" Melodi: Love will tear us apart

 

 

Men det går vel til helvete...

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar

En ytterst gledelig og særdeles flau seier. Intet tempo og løpsmønster i angrep og to kantspillere (blant andre) som forærer motstander i hytt og pine.

Vålerengen var godt organisert og agressive men Brann må få inn mer tempo og mønster fremover skal de vinne på annet en tilfeldighetenes spill.

Men, HERLIG å slå engen og Brann skal få for innsats. :woot:

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Vålerenga var best i første, men dei dabba av etter kvart, Brann hadde fleire gode sjanser i slutten av andre, og tok over spelet. I andre var Brann betre, fekk sjølvsagt eit overtak når VIF fekk ein mann utvist og eit greit mål. Burde hatt minst eitt til på slutten, forstår at spelarane var slitne, men Winters kunne gjort ein innsats og satt ballen inn. Helstad hadde ein 110% sjanse, så alt i alt var det ein fortent siger, sjølv om Brann var langt under pari.

Lenke til kommentar

Må si ( som en ihuga enga fan) at jeg er helt uenig. Syns faktisk ikke at det var fortjent. Nei, sier ikke at Vålerenga spilte bra, men synes de var hakket bedre enn brann i oppspillsfasen. Brann var best i avslutningen og vinner på det. Merkelig at det var en såpass underholdene kamp, da begge lag var langt under pari etter min del.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var semi-fortjent - vi slet voldsomt i første, men etter hvert ble presset på ballfører bedre, og i andre var vi best. Uavgjort hadde kanskje vært mest rettferdig, men en Brann-seier var ikke så veldig ufortjent. Skal ikke påstå at jeg er objektiv, men det er vel neppe engen-fansen heller ;)

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...